3754
Sök

Uppgradera Orginal Ljud Volvo 850 -96 (GLT)

37 Inlägg
15 december 2009
Trådstartare
Hej alla , har läst runt lite på forumen men har inte hittat nått riktigt bra svar ..

ska trycka i baslåldan i 850in , har volvos "stora" stereo .. står premium sound system på det..

Och min fråga är om det går att koppla in slutsteg på det ? har fattat att på vissa går det, men man måste  köpa addapter .. (vart?) (typ?)

Ni som vet hur det funkar och vet hur det ser ut på en 850, snälla hör av er ! jätte tacksamm för svar ! Mvh Jimmy

392 Inlägg
15 december 2009
Vet inte vilken modell du har men åk till brl mds eller liknande o köp en lågnivåomvandlare. Köpte min på brl och funkar kalas, kostar 200 kr

37 Inlägg
15 december 2009
Trådstartare
striper skrev:
Vet inte vilken modell du har men åk till brl mds eller liknande o köp en lågnivåomvandlare. Köpte min på brl och funkar kalas, kostar 200 kr

okej , du har inte någon länk till deras hemsida så jag vet vad jag ska ha för något tongue ?

392 Inlägg
15 december 2009
Kan inte göra en länk men..
Gå in på www.brl.se
och kopiera in 400PC9414 i sökmotorn så kmr den fram. De säger att den passar alla volvos äldre modeller. Kostade tydligen 300 kr.

stahre
15 december 2009
ska du bara in med en baslåda eller hade du tänkt uppgradera högtalarna i övrigt med?

37 Inlägg
16 december 2009
Trådstartare
striper skrev:
Kan inte göra en länk men..
Gå in på www.brl.se
och kopiera in 400PC9414 i sökmotorn så kmr den fram. De säger att den passar alla volvos äldre modeller. Kostade tydligen 300 kr.

Okej smile tack så jätte mycket !! mvh jimmy

37 Inlägg
16 december 2009
Trådstartare
stahre skrev:
ska du bara in med en baslåda eller hade du tänkt uppgradera högtalarna i övrigt med?

Jag tycker att det är jävligt bra orginal ljud men jag är en sån som lyssnar på musik med mycket bas. så jag ska bara sätta i baslådan smile

Sök