Dario: hahah så falsk bild måste ju stämma med övriga linjerna o vrf har du inte bilen i org färg, då ser man ju de ojämna linjerna haha men roligt försök
Tja! Såg era bilder så ja sparade orginalbilden och satte igång att modda lite själv,,, Får la se vad ni tycker! Jag har inte hållt på så länge med photoshop,,, kanske 20-30 timmar allt som allt.. Det tar sin lilla stund när man försöker lära sig själv,,, suck,,
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D
Tack som fan! Jag började vid 20.30 och nu e klockan 00.12 så det tog sin stund hehe,, synd bara att ja e så jävla kass på att komma ihåg för det första men även fucka till skuggorna så otroligt... så satans svårt när man breddar tycker ja.. det får hela bilden att se mer overklig ut..
Jag kan ju tillägga att Inga delar av bilen kommer från någon annan bild förutom fälgarna,, allt av breddningen är gjort för hand.. Har fan kramp i mus armen.. hehe
Senast redigerat av racoonen (15 september 2006)
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D
Åh, fan va coolt! Grymma skills ni har era jävlar! Jag har svårt att rita streckgubbar i photoshop typ. Kan ni inte hitta på nå ballt med min kärra då? Så har man något att sikta på i framtiden.
Lägg upp mera sånna där före- och efterbilder iaf, det är coolt som fan!