2908
Sök

Byta till Kilometer från miles trippmätare

20 Inlägg
25 januari 2010
Trådstartare
Hej,
går de att byta ut trippmätaren utan att de kostar mer än hela bilen? wink
Vore fint att kunna ta en snabbtitt och slippa räkna en massa varje gång man ska försöka göra om miles -> km.
Bilen är en Dodge Magnum -05.

Tacksam för svar

"Sanningen smärtar. Kanske inte så mycket som att kasta sig upp på en cykel utan sadel, men den smärtar."

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
25 januari 2010
du skulle kunna köpa en billig gps... det står ju hur fort du kör på den, och mer exakt.

20 Inlägg
25 januari 2010
Trådstartare
Michkijn skrev:
du skulle kunna köpa en billig gps... det står ju hur fort du kör på den, och mer exakt.

Vore fint om jag fick svar på själva frågan istället .. att det finns mer precisa GPS'er vet jag också då jag redan äger en men använder den när jag behöver veta vart jag ska någonstans, inte hur fort jag kör..

"Sanningen smärtar. Kanske inte så mycket som att kasta sig upp på en cykel utan sadel, men den smärtar."

Truckdriver!
68 Inlägg
25 januari 2010
Siriux skrev:
Hej,
går de att byta ut trippmätaren utan att de kostar mer än hela bilen? wink
Vore fint att kunna ta en snabbtitt och slippa räkna en massa varje gång man ska försöka göra om miles -> km.
Bilen är en Dodge Magnum -05.

Tacksam för svar

Tjo brukar finnas en kille i örebrolän som annonserar på blocket att han konverterar hastighetsmätare och trippmätare dock kan jag inte svara på om han gör det till din bil men ett tipps iaf..//T

Kör Vw Caddy 1,9 TDi och Volvo V70
På jobbet Scania R560 -14 Liftdumper

20 Inlägg
26 januari 2010
Trådstartare
Ok, får hålla ögonen öppna och hoppas på det bästa smile

Sök