3668
Sök

Få ut dricka ur läskburk utan att öppna den.

+Uppfinnare+
643 Inlägg
26 januari 2010
Trådstartare
Hej, jag tänkte skämta lite med några polare som ska få igen lite grann cool
Jag tänker byta ut lite innehåll i deras läskburkar. Men för att göra detta så krävs det att jag kan få ut drickan ur burken utan att behöva öppna den. jag tänkte på spruta och kanyl. Men det är ju inte särskilt lätt att få tag på en kanyl sådär hur som helst, är det någon som kanske vet något annat smidigt sätt att få ur vätskan? smile

Mvh Rikard

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

I got Dubs!
2 423 Inlägg
26 januari 2010
gör ett hål i botten?

Girls go fast
893 Inlägg
26 januari 2010
Jag kan fixa en kanyl till dig. Nej är och känner ingen herionpundare. Har en pappa som kör ambulans smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

+Uppfinnare+
643 Inlägg
26 januari 2010
Trådstartare
_Zuperior_ skrev:
Jag kan fixa en kanyl till dig. Nej är och känner ingen herionpundare. Har en pappa som kör ambulans smile

Väldigt snällt av dig,men du bor lite långt bort kanske smile Jag bor i sydligare delarna av sverige smile

Girls go fast
893 Inlägg
26 januari 2010
Evil_90 skrev:
_Zuperior_ skrev:

Väldigt snällt av dig,men du bor lite långt bort kanske smile Jag bor i sydligare delarna av sverige smile

Pm´a din adress kan ja skicka den på posten tongue

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

+Uppfinnare+
643 Inlägg
26 januari 2010
Trådstartare
Iam2fast4U skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=ocYE-FlOdss

det kanske är ett alternativ? wink

haha, ja, fast jag vill ju kunna spruta i en härlig kryddblandning också wink

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
26 januari 2010
Gör en klassiker och skaka om burkarna innan istället, det är minst lika roligt tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

DFFL
9 020 Inlägg
26 januari 2010
Gör hål i botten, töm, fyll, sätt silvertejp för.

Ingen som kollar så att botten är otejpad ändå och skulle de göra det och dra bort tejpen så är det minst lika kul. smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 915 Inlägg
26 januari 2010
En flaska cola och mentos kan vara skoj oxå! smile

Men för att byta ut innehållet i en burk så är det nog enklast att borra ett litet hål i botten och tömma burken o fylla på med nytt innehåll och sedan ta smältlim, så blir det tätt.

Kanske vore gott med en tabasco mix ? smile

IceEyes skrev:
Gör en klassiker och skaka om burkarna innan istället, det är minst lika roligt tongue
Senast redigerat av Louksor (26 januari 2010)

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01

x40
1 209 Inlägg
26 januari 2010
Louksor skrev:

IceEyes skrev:

det ska man kanske kunna prova... lol

Volvo S40 turbo.

160 Inlägg
26 januari 2010
Louksor skrev:

Men för att byta ut innehållet i en burk så är det nog enklast att borra ett litet hål i botten och tömma burken o fylla på med nytt innehåll och sedan ta smältlim, så blir det tätt.

Kanske vore gott med en tabasco mix ? smile

IceEyes skrev:

HAHA lol ett skit bra spratt

Leg. Spådam
816 Inlägg
27 januari 2010
Borra är väl sådär smart med tanke på att metallflis inte är det trevligaste att få ner i tarmsystemet. Jag rekommenderar en syl, två hål och tryckluft in genom det ena. Skaffa sen den minsta lilla tratt du kan hitta (finns de som inte är större än ett sugrör i slutet) och fyll på det du ska ha i. Ta sen en limpistol och täta hålen. Sen undrar jag bara om de går på det när det inte finns något övertryck i form av kolsyra? Pyset uteblir ju, jag personligen hade reagerat på detta.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Sök