3344
Sök

Behöver tips på passande fälgar

Cupra_
14 februari 2010
Jag letar efter fälgar till min beställda bil (Seat ibiza cupra -10). Fälgarna ska ha följande dimensioner: 7X17 Et 38-43. De ska vara mörka då bilen är grå. Svarta eller mörkgrå, ev silver och svart, ej helsilver. Prisnivån får gärna ligga runt max 2500/fälg.

Har kollat lite på Dotz Hanzo och Tough Graphite, även Dotz Shuriken.. De har rätt stuk men känns inte helt ok..

Vill gärna ha lite förslag då på fälgar som kan tänkas bli snygga till den. De får gärna ha "kantiga" ekrar, eller lite annorlunda form tongue

2 665 Inlägg
14 februari 2010
Kolla på fälgar till några år äldre leon cupra! 5par kantiga ekrar, ganska snygga i mörk grå. Kan vara 18" Men det går väl bra...

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

Cupra_
14 februari 2010
Rickard-v skrev:
Kolla på fälgar till några år äldre leon cupra! 5par kantiga ekrar, ganska snygga i mörk grå. Kan vara 18" Men det går väl bra...

Den gamla cuprans orginalfälgar då eller? Så jäkla svåra att få tag i och de kostar multum på seat sad

2 665 Inlägg
14 februari 2010
Ja precis, de sitter orginal. Skroten kanske...

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

Cupra_
14 februari 2010
Rickard-v skrev:
Ja precis, de sitter orginal. Skroten kanske...

Nja, alltså beg-fälgar som är 7-10 år känns inge kul på en helt ny bil egentligen.. Det finns ju org.-fälgar i graphitefärg som är skitsnygga men seat ska ha 12000 spänn, känns väl sådär hmm
Senast redigerat av Quadrablast (14 februari 2010)

Bygger BMW ///M Touring
1 152 Inlägg
15 februari 2010
Sugen på mörk(nästan svarta)gråa Nya RS6 fälgar?? då kan jag kolla om jag får hem dessa fortafarande. så om du är sugen skicka PM till mig.

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....

45 Inlägg
15 februari 2010
www.tenzoracingsports.com har nice fälgar som passar din bil.

Cupra_
17 februari 2010
RS är nog inget för mig tyvärr.. Ska kolla länken och kika runt lite till. Tack för svaren hittills iaf smile

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök