3249
Sök

"Mekonomen Dekal" Efterlyses

55 Inlägg
28 januari 2010
Trådstartare
Är sugen på en mekonomen dekal det är typ som en lite gubbe med ett extra stort huvud kommer inte ihåg vad huvudet består av men ni som vet vad jag pratar om vet vad de är.
Efter lyster då denna dekal efter som denna verkar vara väldigt svår att få tag på?mad

Mvh Jesper90;)

Driving with out brian makes it more like a game! -.-

987 Inlägg
28 januari 2010
Gå in på närmaste mekonomen butik och hör om dom har en liggande? smile

i like it load

908 Inlägg
28 januari 2010
Jesper90 skrev:
Är sugen på en mekonomen dekal det är typ som en lite gubbe med ett extra stort huvud kommer inte ihåg vad huvudet består av men ni som vet vad jag pratar om vet vad de är.
Efter lyster då denna dekal efter som denna verkar vara väldigt svår att få tag på?mad

Mvh Jesper90;)

Typ sån som Ronny & Ragge hade på en av fordarna ? tongue

55 Inlägg
28 januari 2010
Trådstartare
Vet tyvärr inte vilket klistermärke du menar från ronny och ragge:P men ah de e typ en lite gubbe me en lamp liknande sak på huvet, sen har jag för mig att han ger tummen upp eller någe:P^^, eller kan oxå minnas väldigt fel;) men fortsätt gärna med förslag skulle vara kalas med en länk på en bild eller något så jag kan se om det är den dekalen jag menar.tongue

mvh Jesper90

92 Inlägg
28 januari 2010
lite liten bild men förmodligen den du menar:P?  http://www.motorstyrkan.se/images/mekonomen_logo.gif

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
28 januari 2010
lampliknande? till och med en blind ser att det ska likna en vevstake med kolv... tongue Fråga på mekonomen eller kolla med dekaltrimm
Senast redigerat av TenZer (28 januari 2010)

Rock'n Roll

55 Inlägg
28 januari 2010
Trådstartare
Tack det var den jag tänkte på, hade för mig att huvet var lamp format sry my bad^^,
Men ah det är exakt den enbart den gubben jag tänker på. Ingen som vet några sidor som säljer den?
Har väldigt långt till närmaste mekonomen så en hemsida ser väldigt mycke närmare ut;)

Mvh Jesper90

92 Inlägg
28 januari 2010
Jesper90 skrev:
Tack det var den jag tänkte på, hade för mig att huvet var lamp format sry my bad^^,
Men ah det är exakt den enbart den gubben jag tänker på. Ingen som vet några sidor som säljer den?
Har väldigt långt till närmaste mekonomen så en hemsida ser väldigt mycke närmare ut;)

Mvh Jesper90

Haha du tänkte säkert på den kalle anka figuren lr var ifrån det kmr en sån liten kropp med ett lamphuvud:P

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
28 januari 2010
Jag skrev ju Dekaltrim tongue Har dom ingen så kan dom säkert göra en åt dig och som garagetmedlem får du väll 15% rabatt wink

Rock'n Roll

OEM <3
6 957 Inlägg
28 januari 2010
TenZer skrev:
Jag skrev ju Dekaltrim tongue Har dom ingen så kan dom säkert göra en åt dig och som garagetmedlem får du väll 15% rabatt wink

www.fuldekal.se har nog... Antingen går du till mekonomen själva som sagt, eller så kollar du med
dekaltrim som står ovan eller så knallar du till din närmsta reklamfirma så kan dom nog printa en åt dig.

OEM <3

55 Inlägg
28 januari 2010
Trådstartare
Tackar för alla svar tongue Läggger upp bilder senare på hur de vart;)

Mvh Jesper90

48 Inlägg
28 januari 2010
Vem vill ha ett klistermärke på sin bil där det står mekonomen????????

55 Inlägg
11 mars 2010
Trådstartare
Som sagt var ute efter gubben inte texten,

Stäng tråden.

Sök