Red Dead Redemption släpptes ju förra månaden och är det några som som också lirar detta?
Själv är jag skit nöjde med spelet ett av det bästa jag spelat på många år. Jag gillade även storyn som var mycket välgjord även om jag inte gillade slutet så mycket.
Så är det några andra gorgare som spelar detta så kanske man kan skapa ett posse med bara gorgare?
ja det är buggigt för det första..sen finns det inte särskillt mycket att göra tyvärr men ska väl bli ändring på det den 22juni då det kommer en gratis Co-op mission pack
lirar mest med polare och det enda som igentligen finns att göra är väl ganghideouts men det blir tröttsamt i längden också.
SupraJEZZICA Du behöver ju inte rida till ställena..bara att slå upp ett camp och ta en waypoint till stället så kommer du dit direkt....men man bommar mycket roligt om man gör så:-) man träffar ju en del strangers och annat roligt när man rider runt
Vadå? Kan man slippa att rida till dom jävla lodis uppdragen menar ni?
Anyways, jag lirar på Xbox 360 både offline och online och detta spelet gillar jag Skönare kontroller än på GTA IV och bättre helt enkelt om de inte vore för dom jävla långa turerna till uppdrag ibland
Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!