3107
Sök

Startproblem Honda prelude 2,3

4 Inlägg
31 juli 2010
Trådstartare
Jag har startproblem med min honda idag när jag skulle starta den så så går startmotorn runt men den tänder inte. har aldrig varit något problem med innan.
ska ut och felsöka lite snart men tänkte höra om det finns några bra trixs man kan prova innan man börjar rota i allt. så att det inte bara är att den har blivit sur på nåt vis.
hur är det med bensinpumpen går den på tändningen eller vid starten? sen tyckte ja det var konstigt att det inte luktade nån bensin efter att jag nött på startmotorn brukar ju alltid göra det annars i andra bilar.
Har inte haft bilen så länge så är rätt ny med den här modellen.

//Tacksam för svar.

4 Inlägg
31 juli 2010
Trådstartare
filter och stift är nyligen bytta på service så borde inte vara något fel på dom.
Har även regnat mycket den här veckan och den har stått i 5 dagar kan det ha med fukt att göra kanske?
Fast iofs så har det varitregnfritt hela dagen nu

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
31 juli 2010
wildzide skrev:
filter och stift är nyligen bytta på service så borde inte vara något fel på dom.
Har även regnat mycket den här veckan och den har stått i 5 dagar kan det ha med fukt att göra kanske?
Fast iofs så har det varitregnfritt hela dagen nu

Prövat tagit loss ett stift och kollat? Det finns/kommer bränsle?

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

176 Inlägg
11 augusti 2010
om det inte kommer nån soppa så kan du kolla upp ditt main relay. har fler tips, men kolla detta först

Sök