3280
Sök

Bakspoiler v70n.

277 Inlägg
2 januari 2011
Trådstartare
God kväll mina herrar & damer..
Har nu under längre tid hållt på att bygga om min orginal bakspoiler för dubbla utblås (på var sin sida)
Plastat och donat, spacklat och slipat *suck* Känns som att resultatet är långt borta. Dock nu ska jag åka iväg och börja jobba igen under en längre tid och kan inte slutföra mitt arbete. Har funderingar på att beställa en bakspoiler med uttag för dubbla utblås, Är det någon som vet vart man kan få tag på en sådan?

Hur är det med R när det gäller bakspoiler till V70n ?
Får inte upp någon som helst information om bakspoiler, så frågan är, finns det?

Ha det underbart! smile

Depalma´s Kustom Shop
Sponsorer:
Paintmek Trelleborg
Allt Med Bil & Däck, Malmö

5 Inlägg
4 januari 2011
Jag va inne på Rejmes i Örebro som servar och reparerar Volvo bilar.
Jag frågade då va en R front skulle kosta till min v70n och fick priset 5800:-
Dvs. en ren spoiler utan dimljus och lister osv osv.. Så vill du ha R utförande så har jag bara hittat det hos dom som kan reparera bilarna.. Svarta marknaden har inte riktigt kommit till skott med att lansera några R kjolar sad

277 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Qvickis : Har tyvärr gått ur deras sortiment, har redan varit i kontakt med dom. Tråkigt men sant.
Hakki: R framspoiler har jag redan smile Detta gäller bakspoilern.

Har tagit kontakt med LMR. Dom får sköta det, det blir en mix mellan S/V70 AWD och den befintliga.
Tanke på att jag är borta så jävla mycket så underlättar dom en hel del!
Vi får se hur detta bär av! Men bilen skall iallafall vara ute igen till sommarkanten smile

Depalma´s Kustom Shop
Sponsorer:
Paintmek Trelleborg

5 Inlägg
4 januari 2011
Återkom gärna med va kalaset gick på då jag själv suktar efter två utblås! smile

/joakim

277 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Hakki, inga problem! smile
Innan sommaren kommer så har bilen kostat mig en halv förmögenhet smile

Depalma´s Kustom Shop
Sponsorer:
Paintmek Trelleborg

5 Inlägg
4 januari 2011
Haha du får tänka på vilken glädje bilen har skänkt dig när du börjar betala wink

Sök