3279
Sök

En del är seriösa...en del är det inte...

11 Inlägg
26 november 2006
Trådstartare
Efter 5 månader på verkstad och 65000 kr senare är bilen äntligen klar, så nu kan man börja ratta S4 igen ....

Vill rikta ett stort tack till FASTONE.SE för er urusla kvalitet på kamremskit vars spännrulle skär ihop efter 200mil och nöter av fästbulten, och följden av de kan de flesta räkna ut här...och för ert engagemang att hålla er undan å göra er oanträffbara när skadan är framme (inte ens konsumentombudsmannen fick tag på er) för era billiga sunkprodukter inte håller måttet.

1 926 Inlägg
26 november 2006
Lider med dig, har för mig att deamon hade problem med sin nsx på fatsone ? eller är jag helt ute o cyklar nu ? ..

538 Inlägg
26 november 2006
Spelis skrev:
Lider med dig, har för mig att deamon hade problem med sin nsx på fatsone ? eller är jag helt ute o cyklar nu ? ..

läste en tråd om Deamon om det, så du har rätt! Fastone.se vill man då inte köpa grejer av!

Administratör
2 978 Inlägg
26 november 2006
Är det inte bättre nån gör en polisanmälan så skiten läggs ner för gott?

En kopp av den svarta såsen...

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
26 november 2006
Albertoo skrev:
Spelis skrev:

läste en tråd om Deamon om det, så du har rätt! Fastone.se vill man då inte köpa grejer av!

och det är inte första gången deamon har haft problem med dom. ett flertal gånger nu.. och sen åker denna trådskaparen på problem sad kan inget annat än att beklaga...

man lever bara en gång så lev väl!

preem pump
836 Inlägg
26 november 2006
han är ju inte den enda heller kan jag säga
men det är väl inte värt man skriver nåt igen, fick ju så jävla mycke skit av diverse rikenmans barn sist

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

1 926 Inlägg
26 november 2006
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=28343

sådär, hittade tråden om deamons delemma med fastone.. lider med er !

StylingFreak
220 Inlägg
26 november 2006
Hej! kunde inte konsument grejen hjälpa dig att få ett bättre pris? Har haft min bil inne på verkstad för lite styling i snart 6 månader vilket är 5 månader över en beräknad tid för vad arbetet kräver med lite lack och så. jobbet när jag lämnade in den blev beräknat till 38 000 vilket jag aldrig kommer ge i daxläget. Vill gärna veta du som vet lite info som kan va bra att veta. Mvh Daniel

styling or tuning?

10 287 Inlägg
26 november 2006
Och ni med Audi som behöver en seriös mek här i norra Stockholm kan höra av er till mig så slipper ni gråta livet ur er och panta kåken för att nåt går åt helvete.

(Gissa varför jag åker A8 - jo därför att jag har en garagepolare som är rätt_så_duktig på Audi)

(Korrigerat: han är rent förjävligt duktig. Han renoverade just min tiptronic efter att manschettpackningen till backplaneten börjat läcka)

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

terazzi
26 november 2006
shit vad många klagomål dem får nu tongue

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
26 november 2006
lider me dig puttteee

har oxå läst om deamons trubbel me dessa killar.. men som ja fattade så hade dom tagit sig i kragen och styrt upp de nu.. iaf för han..  ska se om ja hittar tråden..

här är den : http://www.zatzy.com/showthread.php?t=2 … ht=fastone
Senast redigerat av Machin (26 november 2006)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

624 Inlägg
7 december 2006
sorry
det e samma sak med mig
han svarar inte
jag hade en kille som var här förra veckan från halmstad han hade köpt grejer för 8000:- för 5månade sen men inte fått de levererade ännu då han Martin Karlzzon inte svarar i telefon
men de kom en kille som heter Johan Persson som sagt att Martin skickade honom till mig och han vill köpa mina bromsar ,,så jag kommer och göra upp med johan ,,har han sagt att han ska ha mina bromsar till 110% så får han stå för det

hör av dig om du kommer till Göteborg jag vet var han bor och var verkstaden finns och var han har sin Evo6a

kontorsråtta
231 Inlägg
7 december 2006
hur f*n kan den där killens företag fortfarande existera? maken till oseriös ockrare har jag aldrig hört talas om...

Almännt tokig
481 Inlägg
7 december 2006
hans evo skall väl inte få sota för att han gjort något dumt hoppas jag......

alltid surt när det inte går som det skall men man får göra upp sådana saker i förväg garanti på utförda arbeten eller ej . är det ej garanti på arbete skall det va billigt som fan.

hoppas han tar sitt förnuft till fånga och kontaktar dig i alla fall.

Inline sixes ist sie scheisse.......

lundwall
7 december 2006
Betalar man i förskott, eller låter bli att få en offert med priser, tidsplan etc, så får man skylla sig själv. Om man sen sitter och gnäller ihjäl sig på sitt svenskaste maner så hjälper inte det.

Allas våran HarryComa/Decibel vet hur man gör, man tar reda på allt om firman, personerna bakom, sen går man till konsumentverket och polisen. Då brukar problemen bli lösta illa kvickt.

624 Inlägg
8 december 2006
LoFET skrev:
hans evo skall väl inte få sota för att han gjort något dumt hoppas jag......

alltid surt när det inte går som det skall men man får göra upp sådana saker i förväg garanti på utförda arbeten eller ej . är det ej garanti på arbete skall det va billigt som fan.

hoppas han tar sitt förnuft till fånga och kontaktar dig i alla fall.

jag skiter väll i hans bil
som alla anda vill jag bara ha mina pengar tillbaks mot att han får sina pengar tillbaks
dessutom e det motor ras påhans bil
vad jag menade är e hans bil i Högsbi i en garage så e han inte långt därifrån

624 Inlägg
8 december 2006
lundwall skrev:
Betalar man i förskott, eller låter bli att få en offert med priser, tidsplan etc, så får man skylla sig själv. Om man sen sitter och gnäller ihjäl sig på sitt svenskaste maner så hjälper inte det.

Allas våran HarryComa/Decibel vet hur man gör, man tar reda på allt om firman, personerna bakom, sen går man till konsumentverket och polisen. Då brukar problemen bli lösta illa kvickt.

det e ju inte så jävla lätt då martin pratar om sin roadracing och han e snabbast i sverige och allt annant så man vill tro att han är seriös men men skit happens

11 Inlägg
12 december 2006
Trådstartare
Tack alla som engagerat sej i min tråd...försökt nå MR FUCKONE.se sen tråden skapades...men inga svar på mail eller dyligt....någon ersättning för hans sunkprodukter han säljer lär jag inte se av..då han klart visat sin ståndpunkt när de gäller mitt fall och som de visar nu är jag inte ensammen i gruppen om att råka ut för han...hoppas bara att olyckan stoppas här å han får näringsförbud..polisanmälan är under fundering då jag tycker att hans produkter orsakat skada på annans egendom och sen gör sej oanträffbar .....han är inte ens värd att pissa på längre...

Hårda ord jag vet.....men dom kommer från hjärtat

hoppas herr Martin karlzzon kan ransaka sej nu och bli mann att  ta kontrakt å ta avsvar för sina produkter...

Sök