BIVARÖD FLYGFÄLT UTANFÖR KRISTIANSTAD MELLAN HJÄRSÅS & KNISLINGE I NORDÖSTRA SKÅNE
Lördagen den 17:e september kör vi 201m med tidtagning och startgran! Söndagen den 18:e september blir det Mini-Track Challenge halva dagen på förmiddagen och konbanetävling resten av dagen på eftermiddagen.
Priser för att köra är 200kr. På konbanan tillkommer en tillfällig PR-licens på 150kr eftersom denna klassas som en tävling inom SBF, Svenska bilsport förbundet. Denna licens krävs ej för körning på Mini-Track Challenge & 201meter eftersom detta är ett test tillfälle.
Jag tänkte rulla dit med min iaf Men anmält har jag inte gjort för de veti fan hur man gör
Anmälan görs på www.carkings.se Krävs endast att man registrerar med sin mailadress så får man direkt tillgång till forumet. Inget som måste godkännas eller skickas tillbaks, bara tuta & köra.
Problemet när folk inte föranmäler sig är att vi som arrangerar tror att det inte kommer dyka upp några körande i förväg & risken finns att man ställer in eventet. Därför är det jätte viktigt att anmäla sig. Det kostar inget att anmäla sig & man binder inte upp sig att betala om man skulle få förhinder heller.
Jag tänkte rulla dit med min iaf Men anmält har jag inte gjort för de veti fan hur man gör
Anmälan görs på www.carkings.se Krävs endast att man registrerar med sin mailadress så får man direkt tillgång till forumet. Inget som måste godkännas eller skickas tillbaks, bara tuta & köra.
Problemet när folk inte föranmäler sig är att vi som arrangerar tror att det inte kommer dyka upp några körande i förväg & risken finns att man ställer in eventet. Därför är det jätte viktigt att anmäla sig. Det kostar inget att anmäla sig & man binder inte upp sig att betala om man skulle få förhinder heller.
Gå därför in & anmäl dig/er!
Okej. Jag vet nog några fler som tänkt komma o köra 201m som nog inte anmäler sig
Gå därför in & anmäl dig/er!
Okej. Jag vet nog några fler som tänkt komma o köra 201m som nog inte anmäler sig
Som sagt, anmäl er gärna om ni gillar dessa körningar annars är risken stor att de ställs in pga för lite intresse & för få anmälda Denna gången kör vi oavsett
Går det för sig att komma ner under dagen från Driftingtävlingen och pröva bilen en repa på 201m? Då vi redan har licens och betalat köravgiften för hela helgen.