3111
Sök

Golf 2 dörrsidor

B4 2.8 quattro
42 Inlägg
5 februari 2007
Trådstartare
har sökt, utan resultat..
Undrar om nån vet hur man enklast bygger om/bygger nya dörrsidor till en golf 2a? så man kan smacka in några 5,xx " högtalare?  just nu sitter det nå jäkla papperskorgar där det vanligt vis brukar bara högtalare...
det är för övrigt en 5 dörrars golf från -90.

någon som har nån erfarenhet(raka motsatsen till mig) eller vet av nån ritning eller vad som helst så kan ni ju hojta till om ni är sugna, skulle vara väldigt tacksam!

mvh / patrik

Vh / Patrik

B4 2.8 quattro
42 Inlägg
5 februari 2007
Trådstartare
ingen som vet ngt ^^  är på gång att beställa ljud så jag vill veta tongue

Vh / Patrik

293 Inlägg
5 februari 2007
annars har jag färdigbyggda dörrsidor till salu wink

Mvh Andreas

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

B4 2.8 quattro
42 Inlägg
5 februari 2007
Trådstartare
gosh, inte ska jag ha så feta högtalare i mina dörrsidor^^
jag tänkte mer på nån ersättnings grej för den orginal plastbiten som sitter där. för 1 5.25" i varje dörrsida, bådan bak och fram, höger och vänster smile
Senast redigerat av Bylla (5 februari 2007)

Vh / Patrik

293 Inlägg
5 februari 2007
haha okej tongue men man kan aldrig få för mkt av det goda vettdu wink
har för mig att det ska gå att fåtag i någon platta för montering av antingen 5.25" eller 6,5" istället för papperskorgarna i sidorna.. men vart jag sett det kommer jag inte ihåg.. dock kan du alltid riva bort det där kartfacket och papperskorgen. sen bygga något i MDF eller något liknande.. är ganska vanligt att folk gör det i mk2:orna smile
bara att hugga någon som har gjort det här på garaget och fråga ut dom wink

Mvh
Senast redigerat av a_glad (5 februari 2007)

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

B4 2.8 quattro
42 Inlägg
5 februari 2007
Trådstartare
haha, har du ngt tips på vem? ^^  är feting sugen påatt kirra bilen snart då jag ev har körtkortet inom en vecka=)

Vh / Patrik

542 Inlägg
6 februari 2007
Det finns att köpa färdiga instaser till högtalarna som man smackar in där korgarna nu sitter.

B4 2.8 quattro
42 Inlägg
6 februari 2007
Trådstartare
okej, jag såg hela kartfack med "högtalar hål" på ebay men dom blev sålda typ 2 timmar efter jag såg dem =/   har du ngn aning om vart dessa finns att köpa?

Vh / Patrik

542 Inlägg
7 februari 2007
Dessa kanske funkar, http://www.mds.se/?artnr=430651

B4 2.8 quattro
42 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
beställde dem dirr ^^ tack för tipset smile

Vh / Patrik

Sök