3243
Sök

Alla hjärtansdag!! vilket dumt påfund!!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 februari 2007
tycker denna dag bara är överreklamerad roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Colaberoende
1 219 Inlägg
14 februari 2007
Kommer hem efter att varit på Biltema i Gbg och ser ett blommogram framför min ytterdörr. Tjejen ahde fixat detta med cholkadask och allt. Charmig...
Har ju köpt åt tjejen också och ställt in i hennes lägenhet (hennes dotter hjälpte mig).
Tjejen slutar precis nu och ska åka hem till henne för att se reaktionerna.

Man kan ju köpa saker andra dagar till varandra men denna dagen är det ju nästan tvunget att handla något.

/Ena

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
15 februari 2007
jag hade iallafall riktigt trevligt igår smile

180 Inlägg
15 februari 2007
jag spenderade nästan hela dagen i sängen wink
men tyverr ensam och med feber...

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

161 Inlägg
15 februari 2007
Ja det var ju ingen bra dag att bli singel på.. känns inte så bra kan jag säga.. hmm

Ska aldrig ha sämre bil än turbo!

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
16 februari 2007
Turbopinglan skrev:
Ja det var ju ingen bra dag att bli singel på.. känns inte så bra kan jag säga.. hmm

Tja.. men är det värre än någon annan dag egentligen? Kan inte tänka mig nån dag som känns sådär extra bra att bli singel på.. wink

340 Inlägg
16 februari 2007
pUs skrev:
Turbopinglan skrev:

Tja.. men är det värre än någon annan dag egentligen? Kan inte tänka mig nån dag som känns sådär extra bra att bli singel på.. wink

alla dagar känns bra att bli singel på, bästa dagen är fredagar och lördagar för då har krogen öppet, jobbigare på söndagar men man överlever det också...

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
16 februari 2007
tjompa skrev:
pUs skrev:
Turbopinglan skrev:

alla dagar känns bra att bli singel på, bästa dagen är fredagar och lördagar för då har krogen öppet, jobbigare på söndagar men man överlever det också...

Tja, skulle vara fredag morgon/förmiddag i så fall.

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök