Kommer hem efter att varit på Biltema i Gbg och ser ett blommogram framför min ytterdörr. Tjejen ahde fixat detta med cholkadask och allt. Charmig... Har ju köpt åt tjejen också och ställt in i hennes lägenhet (hennes dotter hjälpte mig). Tjejen slutar precis nu och ska åka hem till henne för att se reaktionerna.
Man kan ju köpa saker andra dagar till varandra men denna dagen är det ju nästan tvunget att handla något.
Ja det var ju ingen bra dag att bli singel på.. känns inte så bra kan jag säga..
Tja.. men är det värre än någon annan dag egentligen? Kan inte tänka mig nån dag som känns sådär extra bra att bli singel på..
alla dagar känns bra att bli singel på, bästa dagen är fredagar och lördagar för då har krogen öppet, jobbigare på söndagar men man överlever det också...
Ja det var ju ingen bra dag att bli singel på.. känns inte så bra kan jag säga..
Tja.. men är det värre än någon annan dag egentligen? Kan inte tänka mig nån dag som känns sådär extra bra att bli singel på..
alla dagar känns bra att bli singel på, bästa dagen är fredagar och lördagar för då har krogen öppet, jobbigare på söndagar men man överlever det också...
Tja, skulle vara fredag morgon/förmiddag i så fall.