3330
Sök

Hjälp! Någon firma som kan åtasig att renovera precision 6262 kullagrad?

388 Inlägg
1 oktober 2012
Trådstartare
Hej

Som sagt har letat hela förmiddagen efter någon som kan renovera mitt rasade precision 6262 agg kullagrat men alla firmor jag kollat o pratat med säger att hade sen varit glidlagrat hade det inte varit några problem men nu mär den är kullagrad så kan jag inte hitta någon som kan hjälpa mig!

Undar som sagt om någon vet vart man kan vända sig för att få hjälp med det aå man kan få tag i ungefär priser så man vet om det är värt det lr om man ska köpa nytt istället?

Med vänlig hälsning, thomas

Supraman
2 300 Inlägg
1 oktober 2012
Vilka ställen har du frågat?
Dom flesta renodlade turbofirmor tar sig an såna jobb.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

388 Inlägg
1 oktober 2012
Trådstartare
Stefan Varberg skrev:
Vilka ställen har du frågat?
Dom flesta renodlade turbofirmor tar sig an såna jobb.

Har pratat med turbocenter om dom gjorde några renoveringar men dom gjorde inte det alls sen har jag pratat med airtune i sthlm men dom kunde inte svara på om dom kunde då den är kullagrad och sen även kollat med turbotech men dom sa samma sak att om det hade varit glidlagrade hade det inte varit några problem men när den är kullagrad så är det tydligen det hmm

Men som sagt än så länge är airtune dom som iaf gett mig ett kanske beroende på vad som behövde bytas le hade skadats:/

Ska även kolla med gikturbo vad dom säger så får vi se dom jag hoppas mest på just nu hmm
Senast redigerat av Smuurf (1 oktober 2012)

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
1 oktober 2012
http://www.turbotech.se/index.html

Kolla med denna firma då!!

Lev livet, det kan ta slut fort

388 Inlägg
1 oktober 2012
Trådstartare
darkwizard skrev:
http://www.turbotech.se/index.html

Kolla med denna firma då!!

Som skrivet i föregående inlägg så har jag redan pratat med dom o dom kunde inte!hmm

37 Inlägg
2 oktober 2012
Googla lite och hitta www.slturbo.com
Varken hört eller vetat om dom tidigare ..verkar vara lite
dåligt med uppdateringar på sidan oxå
men skadar ju inte att slå en signal och höra smile

Gick det bra på mantorp då? Eller dåligt för att du måste renovera snurran wink?

Sök