3830
Sök

Vippströmbrytare, knappbrytare, dragströmbrytare etc Brett sortiment???

6 Inlägg
10 januari 2013
Trådstartare
hmm hej jag letar efter en hemsida eller butik där man kan välja mellan ett brett sortiment av Vippströmbrytare, knappbrytare, dragströmbrytare etc. special designade eller om man vill ha två pol typ

Ps vet att biltema jula etc har två pol, men då är det oftast ett mellan läge (off) jag vill bara ha antingen eller* dessutom är jfinns det bara vipp brytare sånna. är ute efter 2 polig knappbrytare som har en inbyggd diod som lyser. till  att sätta på och av 4wd

sen är jag efter en drag plus tryck brytare. alltså han ska vara så att man kan trycka in den (återfjädrande) samtidigt som man ha den ut dragen då det är kontakt hela tiden. ska ha de till min Mega fon / ko tuta från JULA.

Då är pöngen att brytarna ska vara inkopplad via förstärkaren till syren/megafon och då när jag vill bara tuta med något ko ljud ska han åter fjädre. Men när jag däremot har på mikrofonen och vill att syrenen är konstant in kopplad när jag dra ut draströmbrytarn.  NÅgon som kan hjälpa mig att hitta dessa prylar??yikes

Avstängd
1 418 Inlägg
10 januari 2013
Jooper skrev:
hmm hej jag letar efter en hemsida eller butik där man kan välja mellan ett brett sortiment av Vippströmbrytare, knappbrytare, dragströmbrytare etc. special designade eller om man vill ha två pol typ

Ps vet att biltema jula etc har två pol, men då är det oftast ett mellan läge (off) jag vill bara ha antingen eller* dessutom är jfinns det bara vipp brytare sånna. är ute efter 2 polig knappbrytare som har en inbyggd diod som lyser. till  att sätta på och av 4wd

sen är jag efter en drag plus tryck brytare. alltså han ska vara så att man kan trycka in den (återfjädrande) samtidigt som man ha den ut dragen då det är kontakt hela tiden. ska ha de till min Mega fon / ko tuta från JULA.

Då är pöngen att brytarna ska vara inkopplad via förstärkaren till syren/megafon och då när jag vill bara tuta med något ko ljud ska han åter fjädre. Men när jag däremot har på mikrofonen och vill att syrenen är konstant in kopplad när jag dra ut draströmbrytarn.  NÅgon som kan hjälpa mig att hitta dessa prylar??yikes

är du 12 år? smile

6 Inlägg
11 januari 2013
Trådstartare
varför ställer du en sån fråga är du själv 12år??

Avstängd
1 418 Inlägg
11 januari 2013
Jooper skrev:
varför ställer du en sån fråga är du själv 12år??

åker man runt och skriker i en kotuta är väll inte mognaden på hög nivå direkt

6 Inlägg
13 januari 2013
Trådstartare
nu har jag inte gjort det! och bara för jag installerar den funktionen i min bil så har det inget med missbruket av ko tutan att göra. dessutom finns det ingen 12åring som klarar av sånt. Produkten är fram tagen av vuxna och dom som kör bil är över 18år. så vad har det här med 12år att göra??
Kom med ett seriöst svar på min fråga istället???

Sir
935 Inlägg
13 januari 2013
Elfa.se

Varför läser ingen instruktionsboken??
Och varför kan ingen stava ordentligt längre??

6 Inlägg
26 januari 2013
Trådstartare
oki det visste jag om redan men elfa har inget riktigt style på sina strömbrytare wink går bra med utländska sidor tips?? wink

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
5 februari 2013
Valfri båttillbehörsbutik t.ex. Www.hjertmans.se eller liknande

Mvh

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

6 Inlägg
7 februari 2013
Trådstartare
här börjar det likna något Bra tips JAg vill ha mer!! smile

6 Inlägg
7 februari 2013
Trådstartare
Vore ännu bättre om man kunde hitta en sida man kan desiga sin egen strömbrytare online. typ som man bestämmer tryck på en tröja, knappar eller muggar som exempel....  så man får den precis som man vill ha rätt färg belysning funktion och typ....

Avstängd
1 418 Inlägg
7 februari 2013
Jooper skrev:
Vore ännu bättre om man kunde hitta en sida man kan desiga sin egen strömbrytare online. typ som man bestämmer tryck på en tröja, knappar eller muggar som exempel....  så man får den precis som man vill ha rätt färg belysning funktion och typ....

finns inte så sluta fråga dumt:)

Sök