2550
Sök

Radiomodule e39 , vart sitter den?

6 Inlägg
24 februari 2013
Trådstartare
Tja.
Har länge hållt på att leta på radiomodulen på min BMW e39 touring 97 med buisniss ljudpaket.
Har letat hela skuffen, under plasterna på vänster bak, och samt främre lastutrymmet. Hittar bara nån radiogrej uppe i c-stolpen, men inte den jag söker. Hittar bara cdväxlaren.
Någon som vet?
Reg: emy881
Syftet är att jag ska löda på aux på modulen.

Living life on two wheels.....
835 Inlägg
24 februari 2013
Sitter den inte i HU:n, så kan den sitta på vänster sida bakom bakhjulet eller mellan bakhjulen under golvpanelen i skuffen (bakom ryggstödet framför reservhjulsbaljan). Där har de åtminstone suttit på de bilar jag varit i kontakt med.
Senast redigerat av Swedenrockers (24 februari 2013)

Garaget.org
Ditt dagcenter på nätet.

6 Inlägg
24 februari 2013
Trådstartare
Vad är hu:n? Är inte så erfaren

Living life on two wheels.....
835 Inlägg
24 februari 2013
Huvudenheten (stereon i vardagligt språk).
askerlund skrev:
Vad är hu:n? Är inte så erfaren

Garaget.org
Ditt dagcenter på nätet.

6 Inlägg
24 februari 2013
Trådstartare
Har kollat där du sa utan resultat, skruvade bort lastöglorna och tog bort skivan, men fann ingen.. Om den sitter i stereon så borde ju kablarna jag letar efter finnas dragna till stereon, och det finns dem inte..
Tack för förklaringen på hu:en, föresten wink

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
24 februari 2013
Har föe mig att den sitter på vänster sida framför hjulhuset. Och vi är fortfarande i bagaget och river så att det inte blor någon missuppfattning;-)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

Large Cap
1 816 Inlägg
25 februari 2013
askerlund skrev:
Tja.
Har länge hållt på att leta på radiomodulen på min BMW e39 touring 97 med buisniss ljudpaket.
Har letat hela skuffen, under plasterna på vänster bak, och samt främre lastutrymmet. Hittar bara nån radiogrej uppe i c-stolpen, men inte den jag söker. Hittar bara cdväxlaren.
Någon som vet?

Kollat här? http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=252669
Visseligen en e38 men har för mig att dom sitter på samma ställe...

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
25 februari 2013
Westergren skrev:
askerlund skrev:
Tja.
Någon som vet?

Kollat här? http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=252669
Visseligen en e38 men har för mig att dom sitter på samma ställe...

Ja på e39 sedan. På touringen sitter den på den sidan men längre fram. Framför hjulhuset.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

Sök