3621
Sök

Hjälp ???

5 Inlägg
16 april 2007
Trådstartare
Hej har tänkt köpa en bilstereo på www.parabolnet.se den är jätte bilig 1999 kr som läser alla format av skiver + skärm 4X60 watt Bilstereo med dvd-spelare och BLUETOOTH
eftersom är så bilig så blir jag mistänksam kan någon hjälpa mig ??

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
16 april 2007
det är väl bara så att det är något japan märke??

5 Inlägg
16 april 2007
Trådstartare
nej har ingen märke alls läser alla dvd + usb, skärm man blir lite mistänksam 1999 de biligt

Medlem 34530
908 Inlägg
16 april 2007
scooter skrev:
nej har ingen märke alls läser alla dvd + usb, skärm man blir lite mistänksam 1999 de biligt

Det är bara att handla, kolla bara så det är 1års garanti eller liknande. Så har du ju ett år på dig att hitta fel big_smile

Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

Skogs Arbetare
413 Inlägg
16 april 2007
hittade en till billig http://www.steelway.se/?ID=73&cat=4  men det är ju billiga märken, kolla annars med dom i affären eller ring, men det är ju inte så långt under andra märken ju

Go For It!!

5 Inlägg
16 april 2007
Trådstartare
Ju de 1 år garanti men man orkar inte sen vara utan stereo vänta tills dom laga är någon som har handlat förut från dom www.parabolnet.se vad ni tycker??

Medlem 34530
908 Inlägg
16 april 2007
Tompa_Vax skrev:
hittade en till billig http://www.steelway.se/?ID=73&cat=4  men det är ju billiga märken, kolla annars med dom i affären eller ring, men det är ju inte så långt under andra märken ju

De kostar ju nästan ingenting roll  Kommer ihåg när jag sålde Alpine för 5-6 år se'n. Då kostade en enhet med motoriserad skärm mellan 15 000:- - 20 000:-

scooter skrev:
Hej har tänkt köpa en bilstereo på www.parabolnet.se den är jätte bilig 1999 kr som läser alla format av skiver + skärm 4X60 watt Bilstereo med dvd-spelare och BLUETOOTH
eftersom är så bilig så blir jag mistänksam kan någon hjälpa mig ??

Du har inte möjlighet att åka till butiken och kolla på grejerna, så du kan få en känsla för hur kvaliten är.

Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

Skogs Arbetare
413 Inlägg
16 april 2007
okay, visste inte att det var ett sån prisskilnad, men vart intresserad msjälv nu faktiskt,

Go For It!!

5 Inlägg
16 april 2007
Trådstartare
nej kan inte åka ditt och kolla bara köpa vija nätet. klart man har 1 år garanti men de alltid bråk tills man skickar tillbaka och så + jag vet inte om dom är bra mot kundena. så därför undrade om någon har handlat hos dom förut?

10 287 Inlägg
16 april 2007
Tråd låst. Usel rubrik. Har ni en fråga - formulera då topic som en fråga.

Se: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=18176

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök