trubbelturbo skrev:
Bilden HereComesTrouble länkade till är ifrån en helt original corvette c7..
O alla ser säkert ut så där?
Kan det inredningen vara tillval tro?
:facepalm:
Inte säkert att den är mindre plastig heller för den delen bara för att den har snygg inredning.
MEEEN, jag har inte suttit i eller känt på en C7 så jag kan faktiskt inte avgöra hur plastig den känns.
Skall man jämföra så skall man nog ta standardutförande o inte specialmodeller..
Jag tog en specialmodell av en Jetta bara för att få tyst på Carl Lewis eller vad det nu var som dawwe kallade honom...
Sen länkade jag även bilder på vanliga jettor..
Jag råkar faktiskt ha en Jetta mk2 -90, en sån som HCT aka Carl Lewis länkade till, o dom känns inte så plastiga om man skulle jämföra med tex. golf mk4, då pratar jag typ 1.6-modellen och instrumentbrädan då..
Jettan har mer ABS-plast-känsla i sig o inte den här glatta o hårda ytan som finns i en del icke-premium.
Mk2'an är äldre och har gammal utformning på inredningen men den känns inte lika plastig som många nyare bilar jag suttit i, ofta japsare o typ Renault clio o Hyundai/Nissan osv.
Kan nämna för den delen att jag har en Honda Accord V från -94 o den känns plastigare än jettan, men fy vad rolig den är att köra, så det är lätt att ha överseende med den "plastiga" känslan