Djo skrev:Svårt se på den bilden men tycker det ser ut som en R front du köpt enda skillnad är väl djupet till öppningarna.
Adolfsson-BMW skrev:Djo skrev:Svårt se på den bilden men tycker det ser ut som en R front du köpt enda skillnad är väl djupet till öppningarna.Ja de är väll det enda isåfall:/Tack för svar:)
Djo skrev:Adolfsson-BMW skrev:Djo skrev:Svårt se på den bilden men tycker det ser ut som en R front du köpt enda skillnad är väl djupet till öppningarna.Ja de är väll det enda isåfall:/Tack för svar:)Sen äre väl lite annat med. det blir snyggare det blir det iallafall.
Adolfsson-BMW skrev:Djo skrev:Adolfsson-BMW skrev:Ja de är väll det enda isåfall:/Tack för svar:)Sen äre väl lite annat med. det blir snyggare det blir det iallafall. Haha ja men annars säljer jag vidare den och funderar på att köpa 850 r front men vet inte om de passar direkt:)
Djo skrev:Adolfsson-BMW skrev:Ja de är väll det enda isåfall:/Tack för svar:)Sen äre väl lite annat med. det blir snyggare det blir det iallafall.
Adolfsson-BMW skrev:Ja de är väll det enda isåfall:/Tack för svar:)
Djo skrev:Adolfsson-BMW skrev:Djo skrev:Sen äre väl lite annat med. det blir snyggare det blir det iallafall. Haha ja men annars säljer jag vidare den och funderar på att köpa 850 r front men vet inte om de passar direkt:)Är ju bara kolla på den när du köper den om den ser annorlunda ut
Adolfsson-BMW skrev:Djo skrev:Sen äre väl lite annat med. det blir snyggare det blir det iallafall. Haha ja men annars säljer jag vidare den och funderar på att köpa 850 r front men vet inte om de passar direkt:)
Djo skrev:Sen äre väl lite annat med. det blir snyggare det blir det iallafall.
V70Drive skrev:Den sista bilden är R