3618
Sök

Sälja fin volvo 240 till rätt person

214 Inlägg
2 juni 2015
Trådstartare
hej , min farfar har en fin gammal vit volvo 240 gl som är väldigt omhändertagen och riktigt fin både invändigt och utvändigt endast haft någon anmärkning om trrasig lampa genom alla år hos bilprovningen  , nu är bara frågan ,
vem kontaktar man om man vill sälja den till någon som verkligen tar hand om den och fortsätter att använda den som den ska ,
alltså inte via blocket där alla bara vill ha nått fränt att kapa fjädrarna på och smälla mot nån stolpe i vinter ....
bilen i sig är inte värd några stora pengar men farfar är andra ägaren på den och jag skulle få dåligt samvete om den blir ännu en vinterbil ala biltemastyling ..

är jätte tacksam för svar och detta är inte en säljes tråd utan vill bara ha hjälp , har du eller någon du känner någon som älskar 200 serien och vill ha en fin vit 244 i samligen så kan du skicka ett pm .. alla svar är uppskattade ! mvh

309 Inlägg
2 juni 2015
Jag gillar Volvos 200 serie. Tyvärr saknas pengar till att köpa ett fint exemplar.
Prova svenska200klubben.com så hittar du säkert nån som skulle uppskatta ett fint ex.

63 Inlägg
3 juni 2015
Du får väl ha ett högt utropspris, det brukar avskräcka de flesta ynglingar.

Sök