2701
Sök

Värdet på garaget.org

Drop Shop
926 Inlägg
29 maj 2007
Benan skrev:
När vi e uppe i 100k användare så sälj det och lev gott på räntan! wink

Om sidan säljs så tror jag inte köparen lägger ner den... Den kommer ju inte minska i värde!

Säg inte det. säkert nån som köper den bara för att tjäna pengar. inget motorintresse alls.
Vår chrizz vet ju iaf vad han pysslar med.
Grymt jobb!

Skogs Arbetare
413 Inlägg
29 maj 2007
ha kvar den,det är ju ditt beslut, men faan den har bara blivit bättre, men inge "lunar" imitation om uppgraderingar o.s.v.... bra jobbat ett stort beröm till dig, och alla som jobbar med garaget.org

En Stolt

Go For It!!

315 Inlägg
29 maj 2007
ronne skrev:
SwenssonGTI skrev:
garaget.org är för bra, sitter vid den här sidan alldeles för mkt!

håller med dig helt SwenssonGTI big_smile

ojja alldeles för många timmar på denna sidan det blir så dyrt för man blir så sugen på att köpa rätt så onödiga grejer te bilen så den ser så bra ut big_smile

Allt eller inget!!!

482 Inlägg
29 maj 2007
Tja, google hade väl säkert punga ut med en miljard smile

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

RS
886 Inlägg
29 maj 2007
Google är väl uppköpt? wink Men ja det är en jättebra sida för dom som e motorintresserade. Tur för oss att det finns såna här sidor.

Focus RS

SSS -12
3 217 Inlägg
29 maj 2007
Grejen är den, denna sidan är lite som en mobiltelefon... Den har två värden... Ett marknadsvärde och ett personligt värde!

Man tycker inte om den för vad den kostar, utan för vad den är värd i dina ögon... This is soul, mates!
Senast redigerat av Fuckface (29 maj 2007)

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Servicetekniker
300 Inlägg
29 maj 2007
Fuckface skrev:
Grejen är den, denna sidan är lite som en mobiltelefon... Den har två värden... Ett marknadsvärde och ett personligt värde!

Man tycker inte om den för vad den kostar, utan för vad här finns... This is soul, mates!

Håller med.

Go hard or Go home!

SSS -12
3 217 Inlägg
29 maj 2007
MR2_Racing skrev:
Fuckface skrev:

Man tycker inte om den för vad den kostar, utan för vad här finns... This is soul, mates!

Håller med.

Jag redigerade mitt inlägg precis när du skickade ditt, men pricipen vart densamma!

Det är liksom snopet att bli bestulen på en mobil, med alla nummer och SMS och personliga saker som bilder och filmer... Även om telefonen i sig inte kostar mycket mer än en tusing eller två!

Lika snopet om garaget.org hade försvunnit, vet inte hur många gånger man fått dra över sig den vita tröjan med ihopknutna armar just för att dämpa sin ångest över att sidan är tillfälligt nere! tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Administratör
11 899 Inlägg
29 maj 2007
Fuckface skrev:
MR2_Racing skrev:
Fuckface skrev:

Håller med.

Jag redigerade mitt inlägg precis när du skickade ditt, men pricipen vart densamma!

Det är liksom snopet att bli bestulen på en mobil, med alla nummer och SMS och personliga saker som bilder och filmer... Även om telefonen i sig inte kostar mycket mer än en tusing eller två!

Lika snopet om garaget.org hade försvunnit, vet inte hur många gånger man fått dra över sig den vita tröjan med ihopknutna armar just för att dämpa sin ångest över att sidan är tillfälligt nere! tongue

Tur att det inte är nere särskilt ofta då, och om det är nere så är oftast planerat, även om jag nog lägger ned lite för lite energi på att fixa upp temporära informationssidor. Borde bli bättre på det tror jag smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 722 Inlägg
29 maj 2007
haha det hära Garaget är en drog/ Kraftig magnet:D99.9% big_smile  händer det att jag går in hit först tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

3 113 Inlägg
29 maj 2007
Skippa WoW och hela den skiten... Garaget.org is the shit big_smile

Semper Fi

9 108 Inlägg
30 maj 2007
Verkar som om folk tror att någon skulle vilja lägga ner garaget.org om det var till salu wink Det lär inte hända men det kanske inte skulle finnas samma själ längre.

Det är riktigt kul att känna att man drar ett litet strå till stacken i alla fall!

En varning kanske borde utfärdas på förstasidan ifall det blir lagliga konsekvenser? "Varning, Garaget.org kan orsaka sömnlöshet och vara beroendeframkallande" wink

Sök