3066
Sök

söker en duktig baslåde byggare

3 182 Inlägg
29 maj 2007
Trådstartare
#1
finns det någon här inne som bor i stockholms trakten som vill känna litte extra pengar på att bygga en baslåda efter ritning.

Solfilmsmontör
947 Inlägg
29 maj 2007
#2
har du ingen händig hantverkare i familjen som du kan fråga? Jag tog hjälp av min far som är väldigt händig.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

3 182 Inlägg
29 maj 2007
Trådstartare
#3
jo det har jag men ingen som har tid.kan bygga lådan själv med men har inte tid med det jusst nu.har precis fått veta att man ska bli pappa.

4 Inlägg
31 maj 2007
#4
Om du mailar ritning till mig så bygger jag den och skickar den till dig ! skicka ett mail med ritning till mig !

•๋● Audiobahn •๋●

1 207 Inlägg
31 maj 2007
#5
pukan2 skrev:
jo det har jag men ingen som har tid.kan bygga lådan själv med men har inte tid med det jusst nu.har precis fått veta att man ska bli pappa.
Då har du väl 8-9 månader på dig. tongue

1 161 Inlägg
31 maj 2007
#6
maco skrev:
pukan2 skrev:
jo det har jag men ingen som har tid.kan bygga lådan själv med men har inte tid med det jusst nu.har precis fått veta att man ska bli pappa.
Då har du väl 8-9 månader på dig. tongue
ja precis o så lång tid tar du väl inte på dej att bygga en baslåda? tongue
grattis till barnet oxå..

163 Inlägg
31 maj 2007
#7
Inte tid? En baslåda bygger du på 2 kvällar om du inte har tummen mitt i handen.

3 182 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
#8
pr0bz skrev:
Inte tid? En baslåda bygger du på 2 kvällar om du inte har tummen mitt i handen.
jag fick en lucka här idag så baslådan är redan färdig byggd saknas bara basrör anslutningspanel ok litte dämpmatial ok högtalarmatta.så det blir biltema efter jobbet imorgon ok prov spelning på lördag.

3 182 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
#9
__hogberg__ skrev:
maco skrev:
pukan2 skrev:
jo det har jag men ingen som har tid.kan bygga lådan själv med men har inte tid med det jusst nu.har precis fått veta att man ska bli pappa.
Då har du väl 8-9 månader på dig. tongue
ja precis o så lång tid tar du väl inte på dej att bygga en baslåda? tongue
grattis till barnet oxå..
nä det tar inte så lång tid att bygga en låda men det beror på hur pass petig man är.ok baslådan är byggd idag lite små skit som saknas bara.tackar för det ok måste medge att det skäns väldigt skumt att bli pappa.


Sök