Nu börjar jag bli en aning less på centrallåset! Det har slutat att funka till och från nu sen några månader tillbaka, men nu har det inte funkat på 3 veckor.
När jag låser upp så klickar det bara i bakdörren, men pinnen åker inte upp.
Här är ett kort klipp.
Några förslag?
Ta av dörrsidan så kommer du enkelt se vad som är felet. Hoppas det fixar sig
Nu börjar jag bli en aning less på centrallåset! Det har slutat att funka till och från nu sen några månader tillbaka, men nu har det inte funkat på 3 veckor.
När jag låser upp så klickar det bara i bakdörren, men pinnen åker inte upp.
Här är ett kort klipp.
Några förslag?
mitt centrallås var likadant på 740in, men jag plockade isär alla låskomponenter i dörrarna och smörjde upp dom så dom gick lätt och fint, så funkade det kanon sen!
Ser bra ut och kommer följas! Usa fronten gjorde verkligen sig riktigt bra! Dock tycker jag verkligen den skulle behövt en sänkning samt addon runt om o sen feta fälgar typ polaris eller mim juventus.. kolla in R-MA här på garaget så ser du hur bra de gör sig på en röd 700a! Men som jag sa, bara vad jag tycker, men jag kanske kommer med nån ide iaf?
Nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade här sist! Har inte hänt allt för mycket med bilen. Men nu när min semester har börjat så tänkte jag ge bilen en omgång!
FÖRE:
Närbild på huven. Var förbannat mycket repor, kameran ville dock inte ta upp dom så bra.