3671
Sök

Diablo 2 online hur gör man det?

Proljece?
1 464 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Tjena har precis snackat med en gammal polare och har tyckte jag skulle testa det gammla diablo 2 då jag hatar wow.

Hur får man igång det?
Battle net? förklara
Vad behöver man i cd väg diablo 2 och expansions vadå? tongue

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

210 Inlägg
5 augusti 2007
så det är inte bara jag som är insnöad på diablo2 då hehe
du behöver först och främst diablo 2 cd´s och det är 3 st, cd key som är giltig till dessa behövs me. sedan efter installationen så installerar du expansion cd´n som du förhoppningsvis har köpt med medföljande cd key.

Sen startar du gamet och väljer då multiplayer och reggar ett account.
lycka till! å vill du veta mer så messa mig eller skriv här smile

11 Inlägg
5 augusti 2007
Både vanliga Diablo 2 och expansionen Lord of destruction funkar att spela över nätet. Det är bara att installera spelet, starta det och klicka på Battle.net så uppdaterar det sig automatiskt också. Sen är det bara att skapa ett account och börja spela.

210 Inlägg
5 augusti 2007
sant att det funkar utan expansion, men dom flesta spelar med tillägget och om polaren din spelar med det så behöver du också det för att kunna lira med honom.
senaste patchen behövs installeras när du kopplar upp mot battlenet första gången, den tar lite tid att tanka

Proljece?
1 464 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Jaha så man måste ha cd key? Testad guild wars då?

Hade varit skoj att fördriva småtimmarna med nått kul online spel dock hatar jag wow nördar!! big_smile
Senast redigerat av haxer (5 augusti 2007)

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
5 augusti 2007
haxer skrev:
Jaha så man måste ha cd key? Testad guild wars då?

Hade varit skoj att fördriva småtimmarna med nått kul online spel dock hatar jag wow nördar!! big_smile

Sa någon Guild wars? big_smile tongue Jag spelar det för fullt tongue

Allt för den där jävla hatten!

Proljece?
1 464 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Ok vad behöver man för det? cd key till detta också? I så fall finns det någon sida som har detta billigt vill inte lägga ner en förmögenhet tongue har ett par polare som spelar detta också  kunde vara skoj att testa.

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
5 augusti 2007
haxer skrev:
Ok vad behöver man för det? cd key till detta också? I så fall finns det någon sida som har detta billigt vill inte lägga ner en förmögenhet tongue har ett par polare som spelar detta också  kunde vara skoj att testa.

Du kan köpa Guild wars på cdon för 149 kr eller vad det nu va. Köp det första bara. Dom andra versionerna suger enligt min mening tongue

Du får med ett lösenord som du använder för att skapa ett account, är hur lätt som helst! smile

Proljece?
1 464 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Jaha låter helt ok får jag la beställa de då smile tackar så mycket tongue vad heter det första?

Detta? http://www.ginza.se/index.aspx?artnr=50 … 3fca0c84ed
Senast redigerat av haxer (5 augusti 2007)

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
5 augusti 2007
haxer skrev:
Jaha låter helt ok får jag la beställa de då smile tackar så mycket tongue vad heter det första?

Detta? http://www.ginza.se/index.aspx?artnr=50 … 3fca0c84ed

yes smile. Säg till när du börjar spela big_smile. Så kan vi ju lira lite tongue

Proljece?
1 464 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Gärna för mej tongue

Sök