3343
Sök

Någon som har funnit kärleken med hjälp av sin bil?

Biltokig
870 Inlägg
3 juni 2007
pz_racing skrev:
r-ted skrev:
nått som är mer patetiskt än att ragga upp brudar med bilen är ju å sitta på nån jävla chat å ragga.... vad får man för brudar där då ??

nej det bästa sättet är att kolla runt i tjejens bekantskapskrets om hon har några trevliga vänninor .... det funka för mig iaf smile

funkar för oss datanördar som inte är så sociala och vågar ta kontakt irl först cool

IRL kontakt i all ära men att först få kontakt med någon via internet är det inget fel i! Vet flera fina/snälla/trevliga tjejer som träffat killar via internet! och lika åt andra hållet, flera kompisar som hittat deras partner på det viset... mig själv inkluderad!(2.5år nu...)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

1 661 Inlägg
3 juni 2007
Haha, jag träffade min tjej på ett LAN. Sedan snacka vi hela kvällen och sedan skutsade jag hem henne. OBS hade inte så häftig bil då. Va även utan bil ett tag precis efter. Nu har vi vatt ihop i 5 år. smile

terazzi
3 juni 2007
Hardjim skrev:
Haha, jag träffade min tjej på ett LAN. Sedan snacka vi hela kvällen och sedan skutsade jag hem henne. OBS hade inte så häftig bil då. Va även utan bil ett tag precis efter. Nu har vi vatt ihop i 5 år. smile

hehe fan vad ball ju ;D GRATTIS!!

"Mo"
58 Inlägg
3 juni 2007
Den riktiga kärleken hittar aldrig fram till dig genom bilen. Du får allt ta och gå ur den om du vill att det ska bli nåt. Det är min åsikt.

MitsuNörd
880 Inlägg
3 juni 2007
Måste bara berätta om en på Mitsu forumet...

Hon körde en Mitsubishi Galant Avance och träffade sin pöjk i Mitsu verkstaden !
Hel kul historia tycker jag...

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

Bilnörd...
310 Inlägg
4 juni 2007
Jag blev inte tillsammans med min man pga hans bil men vi träffades tack vare mitt bilintresse. Vi träffades ute på Tullinge när vi båda jobbade som funktionärer, blev tillsammans efter 9 månaders vänskap. Tyckte att hans bil var pinsam och vägrade att åka i den så skulle vi någonstans åkte vi i min bil. Tills han tvingade mig att köra hans. Då blev jag helt såld på den. Dock så funkade det inte att ha kvar den när vi köpte hund.

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

Tomten
1 065 Inlägg
4 juni 2007
Tinoz skrev:
jag hittade mitt ex med hjälp av bilen.. hon tyckte att du var fin, och började snacka.. på den vägen gick det;) kanske man hjälpte till lite med! gäller att hitta en flicka som tycker om bilar..

typ så var det för mig oxå.

64 Inlägg
4 juni 2007
hehe hade inte ens körkort när ja träffade henne smile men nu måste de nog vara bilen hon e kvar för =P mohah

1 567 Inlägg
4 juni 2007
Bilen är min kärlek ....

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

study
772 Inlägg
4 juni 2007
syns man inte finns man inte. bile lyfter fram en lite vilket gör att intresset ökar.
sedan finns ju dem som enbart är ute efter bilen och inte personens insida.

Bobo
19 augusti 2007
Har man en väldigt dyr bil så kan det vara en fördel då de flesta tjejer tänder på pengar.

2 600 Inlägg
19 augusti 2007
nej ha ingen flickvän så bilen dra nog inte åt sig några kanske inga som gilla ford scorpio tongue

gör som jag kör gubba racer=)

Teddan
2 495 Inlägg
19 augusti 2007
Bobo skrev:
Har man en väldigt dyr bil så kan det vara en fördel då de flesta tjejer tänder på pengar.

dagens ord.... du har helt rätt

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

43 Inlägg
20 augusti 2007
Tur att det finns tjejer som inte tänder på pengar! smile Jag anser att hans pengar är hans pengar osv, dom har jag inget att göra med! Dock så finns det som sagt vissa som är helt tvärtom och tycker om att utnyttja!
Visst att det kan vara kul att ha en kille med en fin bil, men fortfarande så får jag inte ut nåt av det eftersom det är hans bil!

Visst, Limmet's bilar är ju tuffa osv! Men den svarta hänger bara i taket ändå just nu! smile & det har den gjort sen vi blev tsm!
Så jag får köra runt med mina Subarusar smile Vilket jag gärna gör!

Tjejer kan också! ;)

236 Inlägg
20 augusti 2007
skaffade pojkvännen för 2 år sen och fick körkort för 2 månader sen och köpte bilen för en månad sen. Han säger att han ska förstöra min bil för att jag är kåtare på den än honom tongue. Han är inte direkt bilintresserad^^

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
20 augusti 2007
"Förbjudet att ha sexuellt umgänge med chaffören under färd, Men jag stannar gärna!"tongue

Team Insane Racing

168 Inlägg
20 augusti 2007
Evolution_6SiC6 skrev:
Måste bara berätta om en på Mitsu forumet...

Hon körde en Mitsubishi Galant Avance och träffade sin pöjk i Mitsu verkstaden !
Hel kul historia tycker jag...

Ja det lät verkligen skit skoj lolroll

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
20 augusti 2007
ergoproxy skrev:
skaffade pojkvännen för 2 år sen och fick körkort för 2 månader sen och köpte bilen för en månad sen. Han säger att han ska förstöra min bil för att jag är kåtare på den än honom tongue. Han är inte direkt bilintresserad^^

Shit killen m¨ste ju nästan va gay tongue hahaha
ne då skämt å sido

Team Insane Racing

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök