3344
Sök

BMW Köp Miltal??

25 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
Är de någon fara att köpa en bmw 328 som gått allt från 13000-18000 mil elle är detta för mycket Vad ska man tänka på i så fall.

de ja vet är att man ska kolla rost och slitningarna på pedaler samt stolar ratt växelknopp.. jag vet också att bmw har drivkedja  och ingen rem det är väl bättre???

200sx

1 418 Inlägg
29 augusti 2007
Milen spelar ingen större roll om det är tysk import för dom lär ju garranterat vara tillbaka dragen, men kolla så att inte "silentblocken" är kass; märks på att de klonkar i bakvagn och den kan vilja kännas som en orm på vägen, kolla även så tempraturen är normal vid till exempel stadskörning för bmws fläktkoppling brukar inte alltid vilja hänga med så länge...

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

220 Inlägg
29 augusti 2007
Skulle absolut inte stirra mig blint på miltalen. en polare har en m5 -89 som rullat över 30k nu. hade gått 27k när vi var o hämta den och den var mycket väl underhållen så den går helt perfekt. Kan tänka mig att en sån bil annars är relativt hård körd mm och kan vara riktigt häckig.

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök