Snygga bilder! På tal om fotosidan, vad krävs för att vara med i "FotoVäst" föresten, inte så insatt i just det.
Tjena Johan!!
Tack för det!
Ang FotoVäst... jag har faktiskt inte en susning men efter lite surfande så tror jag lixom att det bara är att hänga på. Kolla deras forumsida för nästa evenamang! http://www.fotosidan.se/forum/forumdisp … forumid=57
5/10 är det dags för Ljus i Alingsås. Blir nog till att testa lite mörkerfotografering då. Med tanke på våra mörka kvällar med bilarna så behövs all träning som går att få!
Martin
I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.' Min sida på www.fotosidan.se
Mörkerträning på objekt som behöver ljus, om man säger behövs verkligen träning på. Solnedgångar eller broar med ljus som jag fotat mest är ju lite mer tacksamt om man säger så. Får kolla in den länken lite. Tack för tipset!
Var Volvo där å sponrade alltihop eller....trist bilpark
Tycker du ska ta o åka dit själv o ta en titt innan du dömmer ut vilka bilar som är där. Tänk om alla som inte kör volvo skulle tänka så och inte åka dit pga det, då är det inte konstigt att det bara är volvo. Bidra själv genom att komma dit på onsdag då det är Sessongs final!
För övrigt: Schyssta bilder! Tror dom hade blivit bättre om du hade skippat blixt och kört med stativ istället (om nu slutartiden blir ett problem), för det är lite hårt slag i vissa bilder. Tack för bilden på min bil föresten!
Jag kommer på onsdag med en Blå Saab 9-3 Aero cab med 19" krom fälgar.. SNÄLLA TA KORT PÅ MIN BIL... jag ber typ alla jag ser med kamera att göra detta, men ingen gör det.. så nu har vi slängt på 19", så nu borde väl nån kunna ta kort på den?
Jag kommer på onsdag med en Blå Saab 9-3 Aero cab med 19" krom fälgar.. SNÄLLA TA KORT PÅ MIN BIL... jag ber typ alla jag ser med kamera att göra detta, men ingen gör det.. så nu har vi slängt på 19", så nu borde väl nån kunna ta kort på den?
Inga problem..!! Borås..hm..jag är ju i Borås 2-3 dagar i veckan och jobbar. Har ni inga roliga träffar där ibland?
I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.' Min sida på www.fotosidan.se
Inga problem..!! Borås..hm..jag är ju i Borås 2-3 dagar i veckan och jobbar. Har ni inga roliga träffar där ibland?
nää, i borås samlas man bara på mc donalds typ varje kväll... vi har inga "träffar" utan bara allmänt hängande vid mc donalds, ibland är det många och ibland är man själv..