2614
Sök

flickvän gjord slut (måste skriva av mig)

2 924 Inlägg
8 oktober 2007
Akka skrev:
Måste bara säga att allt har löst sig, hon ringde i morse å sa förlåt osv osv ha va bara ledsen å visste ej hur hon skulle snacka med mig, det rikdiga problemet var typ att jag/vi måste börja "bry" oss om varandra mera. typ ringa varandra oftare osv osv

så nu är allt bra å jag har orkat gå till jobbet!

Utan att anklaga dig eller så på nåt vis, men "det rikdiga problemet" visste du väl om innerst inne? Det kan väl inte varit något helt överraskande? roll
Jag skulle gissa på att hon känt så ett tag... men jag vet inte.. neutral
Rannsakade du dig själv om vad som kunde gått snett...?

Det "käcka" ordspråket "Det är aldrig den enes fel att två träter.." stämmer ganska bra.

Du behöver  inte svara på frågorna men kan va bra att ha i bagaget om de inte redan fanns...

No offense!
Hoppas allt löser sig nu! smile

~ Life is short, have FUN! ~

Fartdåre
378 Inlägg
8 oktober 2007
Emma_Blond skrev:
detdär är standar grej när dom säger att dom ska hitta sig själva hon har en ny kille nu ..skit i henne du hittar en ny plus du ska inte ble kär i en tjej du inte litar på och du ska aldrig ge dom för mycke luft då dom dumpar dig behandla dom som skit du ska se hur dom springer äfter dig.det där med dr love funkar inte

Är du tjej :o

Det där var det dummaste jag läst på länge, näst efter det som du skrev i sluta röka tråden.

Vart singel i lite över 2 veckor nu. Kan säga att det bästa som finns är att jobba för det är en av de få stunder man tänker på annat. Har jobbat en bra bit över 45 timmar dessa 2 veckor. Övrig tid är det pilla på bilen, städa, umgås med kompisar, krogen och träna som gäller. När man gör nåt så tänker man på det och inte på henne. Funkar för mig. Är jobbigt som fan att gå vidare och det vet alla för alla har vart i den sitsen. Bara bita ihop och keep on going. Antingen kommer hon tillbaka eller du träffar nån som du kan ha ett bättre förhållande med.

TICen är till salu säljs billigt.

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
8 oktober 2007
Sött att man läser att det löste sig EFTER att man skrivit världens inlägg.. roll

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Volvofreak
356 Inlägg
8 oktober 2007
Jojje_ skrev:
Sött att man läser att det löste sig EFTER att man skrivit världens inlägg.. roll

hehe:lol:

// Andreas
S40N T5-04

1 703 Inlägg
8 oktober 2007
Fruntimmer, cant live with em, cant kill them.

Kul att det löste sig för er.

Dock, varför inte acceptera hennes beslut och gå vidare? Springa efter honom/henne och ge denne dåligt samvete är ju inte så shysst?

Sen ytterligare en sak, jag såg att du var endast 18 år, haft förhållande i 2, och redan förlovad... kalla mig fördomsfull, men är inte det lite som att leta efter bekymmer?

1 174 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
henkebenke skrev:
Fruntimmer, cant live with em, cant kill them.

Sen ytterligare en sak, jag såg att du var endast 18 år, haft förhållande i 2, och redan förlovad... kalla mig fördomsfull, men är inte det lite som att leta efter bekymmer?

håller me dig faktiskt lite men har faktiskt inte haftr några problem förutom detta! å hela mitt liv är fullt med problem å problem är till för att lösas smile så får väl se vart ödet tar mig!

820 Inlägg
8 oktober 2007
Akka skrev:
Måste bara säga att allt har löst sig, hon ringde i morse å sa förlåt osv osv ha va bara ledsen å visste ej hur hon skulle snacka med mig, det rikdiga problemet var typ att jag/vi måste börja "bry" oss om varandra mera. typ ringa varandra oftare osv osv

så nu är allt bra å jag har orkat gå till jobbet!

High-five!!

Fast har man inte lite problem egentligen om man tycker att man bryr sig om varandra för lite?  hmm

820 Inlägg
8 oktober 2007
_Wallis_ skrev:
Akka skrev:
mm.. hon sa att hon hade mått dåligt å var tvungen att hitta sig själv...

Är det det nya? mitt ex sa exakt samma sak....

Det är det senaste

Förmodligen Ebba Von Sydows tips?
Eller Har det kanske stått i topp på en Hur-du-bäst-bryter-upp-mer-partnern-lista i tidningen Solo? wink
Senast redigerat av wh0re (8 oktober 2007)

1 174 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
men tror detta löser sig allt handlade grund och botten om att jag ska ringa mer till henne så ja tex inte säger: kan inte DU ringa mig när du slutat istället så kan jag ta insiativ å göra ringa henne.

820 Inlägg
8 oktober 2007
Akka skrev:
men tror detta löser sig allt handlade grund och botten om att jag ska ringa mer till henne så ja tex inte säger: kan inte DU ringa mig när du slutat istället så kan jag ta insiativ å göra ringa henne.

"Kan inte DU ringa mig" tycker jag är ett initiativ.
Det betyder ju att du vill att hon ska prata med dig.
Jag blir iallafall glad om folk säger att jag ska ringa dem sen smile
Möjligt att det blir tjatigt om det är så jämt iofs wink

892 Inlägg
8 oktober 2007
Härligt att det löste sig!

Ta nu tillfället i akt och prata ut oftare. Kanske kan förhindra många missöden i framtiden. roll

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

8 Inlägg
8 oktober 2007
"Det är inte dig det är fel på, det är mig"

Denna gamla skönheten använde mitt ex på mig, kanske inte var så smart att kontra med "skippa skitsnacket du har en annan?"

Det hade hon oxo fast hon aldrig erkände det!
Aja life goes on

Bobo
9 oktober 2007
Ville inte vara någon som låter neg, men har svårt att tänka mig att detta kommer bli bra i slutändan, men det lär tiden visa, börjar man hålla på med att göra slut osv så tar det slut förr eller senare, men alltid finns det väl någon som går emot strömmen. Hoppas så klart jag har fel

258 Inlägg
10 oktober 2007
kan vi inte bara fortsätta vara kompisar är en klassiker annars wink

"She said its just a car, I said you're just a girl"

Fartdåre
378 Inlägg
10 oktober 2007
Nu tycker ja vi e lite hårda mot tjejerna här, vi kommer också med några rätt dåliga ibland :p Av egen erfarenhet ibland blir det några rediga rövare som sen blir svåra att förklara haha

TICen är till salu säljs billigt.

274 Inlägg
10 oktober 2007
Usch låter inge kul hörru du...

De kan ju faktiskt vara så att hon mår dåligt just nu och kanske vill vara för sig själv och som hon säger "hitta sig själv". Som folk sakt tidigare: Två år rinner inte bara ut i sanden.
Tycker du ska låta det lägga sig. inte vara så "på" utan ta det lungt i början och kanske hålla lite avstånd så kan du prata ordentligt med henne när det lagt sig. Då hinner man som sammla tankarna lite också.

Sen OM det ändå inte skulle funka så var hon kanske inte den rätta...

Hoppas det löser sig för dig iaf!
Senast redigerat av MissMotor_ (10 oktober 2007)

Sök