2548
Sök

Råd ang nytt Bilköp

1 131 Inlägg
26 december 2007
Trådstartare
Behöver köpråd angående nytt bilköp
Har en 740 nu, som a.. har gjort sitt, m.a.o
Diggar 740in starkt dock, störtskön bil, men....

Står mellan dessa bilar iaf

Volvo S70 GLT                            Aldrig kört, verkar sköna, GRymt snygga iaf!
Audi A4 1.8t                               Helt ok.. kört senast idag
Bmw 323/325/328 (e36)             Aldrig kört men a, verkar gå bra, fräscha å bakhjulsdrift...

Priori:
Komfort
Styling
Bra ljud
Någorlunda bra drag i bilen

Va blir det för bil? Kommentera vfr

620 Inlägg
26 december 2007
Man kan nästan tro att de e jag som skrivet detta står EXAKT för samma val och kval men lite andra bilar dock, m5 lr a4;P

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
26 december 2007
Rigg0 skrev:

Volvo S70 GLT                            Aldrig kört, verkar sköna, GRymt snygga iaf!
Bmw 323/325/328 (e36)             Aldrig kört men a, verkar gå bra, fräscha å bakhjulsdrift...

Priori:
Komfort
Styling
Bra ljud

Personlugen hade jag valt A4:an Bra komfort och hyffsat mycket färdig styling till den, 1,8t är lättrimmad.

Mvh Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

1 131 Inlägg
26 december 2007
Trådstartare
zovix skrev:
Rigg0 skrev:

Priori:
Komfort
Styling
Bra ljud

Personlugen hade jag valt A4:an Bra komfort och hyffsat mycket färdig styling till den, 1,8t är lättrimmad.

Mvh Magnus

Hm.. kmr ej att trimma bilen dock, tror ej d iaf.. m en bra komfort e det allt

1 131 Inlägg
26 december 2007
Trådstartare
ReApEr__88 skrev:
Man kan nästan tro att de e jag som skrivet detta står EXAKT för samma val och kval men lite andra bilar dock, m5 lr a4;P

hehe

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
26 december 2007
s70 lär ha bäst komfort men tråkigast o köras

A4 ptja.. sitter väl okej.. ingen märkvärdig bil org.. går inte spec bra heller med sin 150hk o fwd... men lär va roligare än s70 iaf..

Bmw: går bäst o mest glädje bakom ratten.. men är förmodligen dyrast o äga av dom där me.

Bmw osv..

5 Inlägg
26 december 2007
hejsan, har fått ett erbjudande att byta min 240 not en 480Turbo. finns på blocket, en röd för 5000 i e-tuna. vad tycker ni? den e besikigad nätan lika länge som min. kolla min sida o kola annonsen på 480in o skriv till min gb. har beslutångest..

1 131 Inlägg
26 december 2007
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
s70 lär ha bäst komfort men tråkigast o köras

A4 ptja.. sitter väl okej.. ingen märkvärdig bil org.. går inte spec bra heller med sin 150hk o fwd... men lär va roligare än s70 iaf..

Bmw: går bäst o mest glädje bakom ratten.. men är förmodligen dyrast o äga av dom där me.

A kan tänka mig det

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
26 december 2007
Mr_wahlgren skrev:
hejsan, har fått ett erbjudande att byta min 240 not en 480Turbo. finns på blocket, en röd för 5000 i e-tuna. vad tycker ni? den e besikigad nätan lika länge som min. kolla min sida o kola annonsen på 480in o skriv till min gb. har beslutångest..

Volvo 480 är ingen volvo!
Det är Volvo egna skämt bil.
Dock så går den grymt bra men när bilen väl krånglar så krånglar den med!
Kända för rost & Elfel.
Ursh för pop ups lysen på volvo tongue

C H E V R O L E T <3

Sök