3712
Sök

kul men seriös lackering av amazon, tips tack =)

733 Inlägg
5 september 2006
Trådstartare
jaa, som rubriken lyder, vill ha kul tips på hur ja kan lacker en amazon så att den blir rolig o snygg, men ändå inte bara göra nått som alla andra har lr gå på me sprayfärg tongue ska ju lackera de själv på skolan, så de kommer ju inte kosta nått heller, så ge även dyra förslag wink

har planer på en svart lack, me blå strieps med vatten efekt på, och sen bubblor big_smile

lr har ni nått kul o komma me?? big_smile tar emot alla förslag big_smile

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

150 Inlägg
5 september 2006
whiper skrev:
jaa, som rubriken lyder, vill ha kul tips på hur ja kan lacker en amazon så att den blir rolig o snygg, men ändå inte bara göra nått som alla andra har lr gå på me sprayfärg tongue ska ju lackera de själv på skolan, så de kommer ju inte kosta nått heller, så ge även dyra förslag wink

har planer på en svart lack, me blå strieps med vatten efekt på, och sen bubblor big_smile

lr har ni nått kul o komma me?? big_smile tar emot alla förslag big_smile

Jag tycker det är snyggt med en clean bil, men om du ska lacka nått roligt och snyggt skulle det vara nått motiv smile typ på nån känd figur eller något?

Svart lack, blåa stripes, och vatten effekt med bubblor låter nice, skulle nog vara riktigt fint wink Lycka till med lackjobbet

MVH Simon

733 Inlägg
6 september 2006
Trådstartare
lätt att ja då skulle ha en svart bil me en dansandes katten Gustaf på big_smile om ja nu skulle ja göra nått motiv på den big_smile

This Bitch Bites

194 Inlägg
19 september 2006
Kör med VW-bussens lackering á la 70-tal =P  Kan bli snyggt. Kan bli...

Annars är det ju sabla snyggt om man utnyttjar formerna på bilen, förstärker skuggor och linjer med mera.

Amazonen fyllde femtio år för inte så länge sen smile

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

Svindåre
1 433 Inlägg
19 september 2006
gör Amazon floden på sidan åsså skriver du "Amazon River" brevid! big_smile mitt förslag! tongue

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

733 Inlägg
19 september 2006
Trådstartare
ErskPersk skrev:
gör Amazon floden på sidan åsså skriver du "Amazon River" brevid! big_smile mitt förslag! tongue

haha tongue hade ju ifs vart lite kul ju ^^

This Bitch Bites

733 Inlägg
19 september 2006
Trådstartare
Psykdoktorn skrev:
Kör med VW-bussens lackering á la 70-tal =P  Kan bli snyggt. Kan bli...

Annars är det ju sabla snyggt om man utnyttjar formerna på bilen, förstärker skuggor och linjer med mera.

Amazonen fyllde femtio år för inte så länge sen smile

mjoo.. de hade vart snyggt hade de big_smile
ska se när ja får köpt den nu bara wink de ända ja vet, de är att de aks in en rover8a i den big_smile

This Bitch Bites

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
19 september 2006
Den ska se ut som en slagskämpe! Kulhål med rost som runnit, lite lappat med plåtbitar som är fastnitade osv. smile Det ska vara så realistiskt att folk vill peta på lacken och se om det är riktigt eller inte.

med lem
1 147 Inlägg
19 september 2006
FL3JM skrev:
Den ska se ut som en slagskämpe! Kulhål med rost som runnit, lite lappat med plåtbitar som är fastnitade osv. smile Det ska vara så realistiskt att folk vill peta på lacken och se om det är riktigt eller inte.

detta tyckte jag va skitcool idé!

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

733 Inlägg
19 september 2006
Trådstartare
dallelito skrev:
FL3JM skrev:

detta tyckte jag va skitcool idé!

de håller ja faan me om big_smile har ju ett sju helvetes projekt feramför mig isf big_smile men akn bli kul som faan o snyggt när den e färdig big_smile

This Bitch Bites

Dragracingbrutta.
33 Inlägg
19 september 2006
Låter som Freddy Fagerström "Fast Freddy"s nya lack på sin Pro Mod, därifrån ni fått iden? smile

Dragracing och Jänk!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
19 september 2006
Sofia skrev:
Låter som Freddy Fagerström "Fast Freddy"s nya lack på sin Pro Mod, därifrån ni fått iden? smile

Nae, hade inte sett den tidigare, har aldrig hört talas om honom tidigare. Hittade hans sida dock och jag tror jag hittade lacken du pratade om också:
http://www.fastfreddy.nu/lacken.htm
Ser grymt coolt ut, men man kan göra det ännu ballare! :] Det ska verkligen vara som om nån har skjutit rakt genom bilen och att man sen fixat hålet med en plåtbit och lite nitar.
Man kan få det se grymt jävla fett ut iaf.

53 Inlägg
31 december 2007

va fan ska man skriva fet raggare som har fasnat i ett 60 tal man inte fick vara med i. skruvar med mina bilar ich umgås med vänner och min underbara tjej. lever för bilar

Sök