jaa, som rubriken lyder, vill ha kul tips på hur ja kan lacker en amazon så att den blir rolig o snygg, men ändå inte bara göra nått som alla andra har lr gå på me sprayfärg ska ju lackera de själv på skolan, så de kommer ju inte kosta nått heller, så ge även dyra förslag
har planer på en svart lack, me blå strieps med vatten efekt på, och sen bubblor
lr har ni nått kul o komma me?? tar emot alla förslag
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
jaa, som rubriken lyder, vill ha kul tips på hur ja kan lacker en amazon så att den blir rolig o snygg, men ändå inte bara göra nått som alla andra har lr gå på me sprayfärg ska ju lackera de själv på skolan, så de kommer ju inte kosta nått heller, så ge även dyra förslag
har planer på en svart lack, me blå strieps med vatten efekt på, och sen bubblor
lr har ni nått kul o komma me?? tar emot alla förslag
Jag tycker det är snyggt med en clean bil, men om du ska lacka nått roligt och snyggt skulle det vara nått motiv typ på nån känd figur eller något?
Svart lack, blåa stripes, och vatten effekt med bubblor låter nice, skulle nog vara riktigt fint Lycka till med lackjobbet
Kör med VW-bussens lackering á la 70-tal =P Kan bli snyggt. Kan bli...
Annars är det ju sabla snyggt om man utnyttjar formerna på bilen, förstärker skuggor och linjer med mera.
Amazonen fyllde femtio år för inte så länge sen
Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.
gör Amazon floden på sidan åsså skriver du "Amazon River" brevid! mitt förslag!
They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive! Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Den ska se ut som en slagskämpe! Kulhål med rost som runnit, lite lappat med plåtbitar som är fastnitade osv. Det ska vara så realistiskt att folk vill peta på lacken och se om det är riktigt eller inte.
Den ska se ut som en slagskämpe! Kulhål med rost som runnit, lite lappat med plåtbitar som är fastnitade osv. Det ska vara så realistiskt att folk vill peta på lacken och se om det är riktigt eller inte.
detta tyckte jag va skitcool idé!
de håller ja faan me om har ju ett sju helvetes projekt feramför mig isf men akn bli kul som faan o snyggt när den e färdig
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Låter som Freddy Fagerström "Fast Freddy"s nya lack på sin Pro Mod, därifrån ni fått iden?
Nae, hade inte sett den tidigare, har aldrig hört talas om honom tidigare. Hittade hans sida dock och jag tror jag hittade lacken du pratade om också: http://www.fastfreddy.nu/lacken.htm Ser grymt coolt ut, men man kan göra det ännu ballare! :] Det ska verkligen vara som om nån har skjutit rakt genom bilen och att man sen fixat hålet med en plåtbit och lite nitar. Man kan få det se grymt jävla fett ut iaf.
va fan ska man skriva fet raggare som har fasnat i ett 60 tal man inte fick vara med i. skruvar med mina bilar ich umgås med vänner och min underbara tjej. lever för bilar