3371
Sök

Spara soppa med fejk-produkt, eller fungerar det?

527 Inlägg
23 juni 2007
Trådstartare
Någon som provat dessa magneter, de dyker upp alltmer ofta och utlovar samma sak, dvs reducerad bensinkostnad.

Teorin är att montera starka magneter direkt på slangen som sedan radar upp molekylerna i soppan och får de att bli mer lättantändliga.

Vad tror ni?
Någon som faktiskt provat?

http://cgi.ebay.com/FUEL-SAVER-FOR-DAEW … dZViewItem

http://img457.imageshack.us/img457/3605/openboxxt1vr7.jpg
http://img457.imageshack.us/img457/8831/clampledlinefq3.jpg
http://img212.imageshack.us/img212/5508/fittingdiagramhq9.jpg

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
23 juni 2007
Fungerar inte.. rent fejk.. farsan prövade på lastbil.. den drog exakt lika mycket.. så de är inte ens värt å prova...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

892 Inlägg
23 juni 2007
Vad tror ni?

Eh va? Första intrycket blir nog BWAHAHA! Jag gillar speciellt den där bilden som visar hur molekylerna ligger i oordning före och iordning efter den tuffa turbomagen. smile
Bara 2 minuter att installera också, så drar bilen nästan ingen bensin alls!

Rent skitsnack...är vad jag tror. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

DFFL
9 020 Inlägg
23 juni 2007
Antagligen så drar bilen 0.00001% mindre för att inte bli stämda av alla möjliga amerikaner.
Vilket gör att de kan säga att de har en fantastisk produkt som gör att bilen drar mindre, men utan att säga varken hur mycket eller hur många % mindre.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Smålänning
7 883 Inlägg
23 juni 2007
Dom testade den på "Mythbusters" på DiscoveryChannel, och kom fram till att den inte funkar. Kunde jag talat om redan innan...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

847 Inlägg
23 juni 2007
Hur fan kan man komma på en sån korkad produkt till att börja med.

Studerande
463 Inlägg
23 juni 2007
mr_green skrev:

Det finns dom som tycker att det är värt att lura andra för att tjäna pengar... wink

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

847 Inlägg
23 juni 2007
response skrev:
mr_green skrev:

Det finns dom som tycker att det är värt att lura andra för att tjäna pengar... wink

Jo iofs e det så.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
23 juni 2007
response skrev:
mr_green skrev:

Allt möjligt i USA där tv´n tänker åt folk...

527 Inlägg
23 juni 2007
Trådstartare
twin_cam skrev:
Dom testade den på "Mythbusters" på DiscoveryChannel, och kom fram till att den inte funkar. Kunde jag talat om redan innan...

Coolt!
Då säger vi så då, it doesnt work!

98 Inlägg
23 juni 2007
Billig var den fan inte.

302 Inlägg
23 juni 2007
om de skulle funka då skulle de nog redan sitta såna grejer monterade på bilarna från fabrik. de där är bara lurendrejeri

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

93 Inlägg
23 juni 2007
nä men den funkar säkert ;P dra åt "kattsryparn" hårdare bara, så får den mindre soppa/drar mindre hehe big_smile

Darth Vader
1 644 Inlägg
24 juni 2007
Där har ni det, ju hårdare ni drar åt den på soppaslangen desto mer sparar ni tongue

Braaaaap?

Wankel
1 080 Inlägg
24 juni 2007
alltså seriöst..
kolla deras kommentarer, vet inte hur många idioter som köpt liknande grejer och 98% av kommentarerna är positiva.....

MDS Västerås

93 Inlägg
24 juni 2007
funkar kanske på deras flygbränsle.. men här njee, lätta på gasen isf...

9 Inlägg
31 augusti 2007
har provat en annan produkt som heter MPG boost, jag vet att de funkar för jag har provat på en massa bilar. sänker med ca 10%, men trodde absolut att de va fejk när jag hörde de första gången.

läs mer på www.lennartsson.myffi.biz/swedish

=d

527 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
Kollade in denna produkt igen, läste kommentarerna och feedbacken som folk som redan köpt gav, och alla var positiva och sa att den fungerade!
Sparade mellan 2-4 MPG.

Hur mycket är det?

4 571 Inlägg
28 januari 2008
Placeboeffekt någon?

Sök