3302
Sök

Dom här "osynliga skyltarna"

15 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
Det finns ju en länk till dessa på Garaget. Det stod nåt om reflex och grejjer.
Men funkar dessa verkligen?roll
Polarn köpte dyr reflex-spray men fick i alla fall skitfin bild på sej med tydligt reg.nr.mad
380 spänn e väl inget men hur är det igentligen? Tas alla bilder med blixt? Även i dagsljus?
Pälle
Senast redigerat av Pelirally (13 april 2008)

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
13 april 2008
VArför inte köra lagligt istället, billagast så

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

Teddan
2 495 Inlägg
13 april 2008
Trozzo skrev:

jag vet inte om du märkt det men dom flesta som kör bil kör för fort;)

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

SLK
610 Inlägg
13 april 2008
Sprayen funkar inte på dagens skyltar med relief regnr, endast på de gamla plana skyltarna av plast...

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
13 april 2008
r-ted skrev:
Trozzo skrev:

jag vet inte om du märkt det men dom flesta som kör bil kör för fort;)

Jo, jag vet därför försökte jag uppmana till försiktighet. Ska man köra snabbt så kan man hålla sig på en racerbana

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 april 2008
säger bara en sak, bort med plåten och tryck fullt (det funkar) wink

(lite rund under fötterna så det jag säger kanske inte överrensstämmer med mitt nyktra jag)
Senast redigerat av _Glenne_ (13 april 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

3 113 Inlägg
13 april 2008
_Glenne_ skrev:

(lite rund under fötterna så det jag säger kanske inte överrensstämmer med mitt nyktra jag)

håller med till pricka... smile

sätt den vid vindrutan och dra "jag är på väg och hämta min köpta reghållare" när polisen påpekar big_smile

Semper Fi

1 004 Inlägg
13 april 2008
cebT skrev:
_Glenne_ skrev:

sätt den vid vindrutan och dra "jag är på väg och hämta min köpta reghållare" när polisen påpekar big_smile

sen när är en nummerplåtshållare ett måste för att ha nummerplåt där den ska sitta?...
Senast redigerat av 262turbo (13 april 2008)

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

Fotograf
1 319 Inlägg
13 april 2008
cebT skrev:
_Glenne_ skrev:

jag tar av den för jag har motor värmar uttaget bakom reg skylten så säger bara att jag glömt sätta tillbaka den cool

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

3 113 Inlägg
13 april 2008
262turbo skrev:
cebT skrev:
_Glenne_ skrev:

sen när är en nummerplåtshållare ett måste för att ha nummerplåt där den ska sitta?...

var lite ironiskt men såklart är inte reghållare ett måste.. det var bara något man kunde säga för att försöka komma undan.. smile

Semper Fi

Thorssa
13 april 2008
De skyltarna som marknadsförs som osynliga utan att man behöver göra något åt dem antar jag har någon sorts prisma som gör att reg-numret inte syns.

Sök