3091
Sök

Skaffa en bra Beach Buggy eller gds Beach buggy?

1 129 Inlägg
3 maj 2008
Trådstartare
Hej.

Jag har många gånger velat skaffa en Beach Buggy, men har varit osäker på vad ja ska välja.

Jag har sett att det går att få tag i både 2 o 4 sitsiga buggy's med flera motorvarianter osv. Men ska ja ha en buggy i bra skick så kostar det ju oxå. Så det kanske blir billigare ifall jag köper ett objekt o gör iordning istället.

47 Inlägg
3 maj 2008
Håller okså på och letar efter en beach buggy. Det jag tycker igentligen är sjystast är att ha en med 4 sitsig (alltid roligare att åka fler). Sen bör de vara en 1600 motor. Eller de är den bästa motorn jag lyckats hitta på en beach buggy. Sen siktar jag på en buggy som är så billig som möjligt och lyckas hålla hela sommaren. Pga av att jag bara tänkt ha min över sommaren och sen sälja. Vet inte vad ville ha ut av din tråd men får hoppas att mina tankar kanske hjälper.

1 072 Inlägg
3 maj 2008
Köp en gds. Kaross är bara att lyfta och gott om beg +trimmade motorer till dessa går att hitta.

427 Inlägg
3 maj 2008
grannens kanske e till salu .. taskiga sync ringar på den ...

4 sitsig ...

/ Tobbe

155 Inlägg
3 maj 2008
Går också i tankar om att köpa en, vad är gds?

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

427 Inlägg
3 maj 2008
gds = gör det själv bil ...

En med lite småfix innan besiktning eller ej komplett ...

/ Tobbe

1 072 Inlägg
3 maj 2008
Pappsen har en buggy, riktigt rolig sådan. Vässade toppar, 1900cc och massa annat lull lull. Gör bakhjul på 2án smile väger ca 600kg så den går hyffsat men riktigt roligt!

1 129 Inlägg
3 maj 2008
Trådstartare
Ja tror oxå att det är lika bra o satsa på en 4 sitsig buggy med hyffsad motor. Men ja tror att jag kommer billigare undan om jag köper en gds buggy o fixar iordning och kanske oxå modifierar om den utan att få tårar i ögonen ifall det inte är svårt lr speciellt dyrt att få tag i delar.

En bil med problem blir ju snabbt billig.

Sök