3080
Sök

något för bilsterion.

Mekaniker
240 Inlägg
14 mars 2006
Trådstartare
www.freewebs.com/aldenfalk
lite ferska låtar om ca 7dagar lite dunka dunka i bilen är aldrig fel...

Bil & Maskin i Munkfors AB.

3 Inlägg
14 mars 2006
Btw... Det är Självbiografiskt och humoristisk musik smile
Inget förorts tugg eller slang är inblandat alls tongue hehe

-Dock kommer låtarna upp inom 7 dagar ungefär.
Just nu pågår inspelning av en låt med titeln: "LådbilsRejset" big_smile
Den kan bli grym att spela i bilen alltså, Sköna trummor & sådant dunka dunka smile

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
14 mars 2006
har en liten invändan på sidan .. hela sidan är snkitsnygg och den är lätt att förstå sig på (+ i kanten) men den här visitor räknaren tycker jag va lite tjaskigt gjord eftersom man kan tycka på startknappen s många gången man vill och countern räknar då efter hur många gånger sidan har laddats... du borde göra så att countern räknar efter IP adresser istället.... tex att om jag går in med min ip adress så sätts en ny count men att den inte räknar om jag går in dit flera gången på en dag. men att den räknar igen om jag kommer in nästa dag.. om du förstår vad jag menar!

annars Guldstjärna!

Team Insane Racing

3 Inlägg
14 mars 2006
Malm3n skrev:
har en liten invändan på sidan .. hela sidan är snkitsnygg och den är lätt att förstå sig på (+ i kanten) men den här visitor räknaren tycker jag va lite tjaskigt gjord eftersom man kan tycka på startknappen s många gången man vill och countern räknar då efter hur många gånger sidan har laddats... du borde göra så att countern räknar efter IP adresser istället.... tex att om jag går in med min ip adress så sätts en ny count men att den inte räknar om jag går in dit flera gången på en dag. men att den räknar igen om jag kommer in nästa dag.. om du förstår vad jag menar!

annars Guldstjärna!

Tack tack.. smile

-Jo, men jag vet inte hur man gör en sådan =P
Bara det som är problemet.. det skulle varit mkt bättre

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
14 mars 2006
Aldenfalk skrev:
Malm3n skrev:

annars Guldstjärna!

Tack tack.. smile

-Jo, men jag vet inte hur man gör en sådan =P
Bara det som är problemet.. det skulle varit mkt bättre

Du kan ju googla lite. Kan garantera att du hittar någon bra kod

Team Insane Racing

3 Inlägg
20 mars 2006
Btw... Har en ny, RIKTIG hemsida på gång.. freewebs är ju gartis domän tongue

Sök