3009
Sök

Bilder från Vingåker och kvällsträffen

50 Inlägg
Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
4 maj 2008
vad hade hänt på näst sista bilden?

34 Inlägg
4 maj 2008
Påkörd bakifrån, passageraren flög in i framrutan och gjorde en avgjutning av sitt ansikte!

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
4 maj 2008
som vanligt nötter som tror de kan köra samt som inte kan anpassa sin körstil bland vanligt folk...

392 Inlägg
4 maj 2008
vad gör pengarna på polisens huv ? big_smile

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
4 maj 2008
Geiborg skrev:
Påkörd bakifrån, passageraren flög in i framrutan och gjorde en avgjutning av sitt ansikte!

de va airbagen som gjorde att rutan ser ut som de gör...

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Åkeri ägare
226 Inlägg
4 maj 2008
sEAMP skrev:

OB= Obekväm arbetstid lite ska dom ha för att dom ställer upp hehe

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

50 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
cool blue skrev:
sEAMP skrev:

OB= Obekväm arbetstid lite ska dom ha för att dom ställer upp hehe

hahah,,,OB de e rätt ! smile

Burning make you poor

21 Inlägg
4 maj 2008
sEAMP skrev:

Polisen tog en kille som sladdade och för att sponsra hans böteslapp så slängde folket pengar på motorhuven wink

dARKiE
5 031 Inlägg
10 maj 2008
Inga bilder från "killen/killarna" som fotade alla bilar påväg in till parkeringen? Dem stod innan man kom in till lilla rondellen på den lilla rakan där bmwn smällde senare på kvällen?

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Fotograf
191 Inlägg
10 maj 2008
Darkie skrev:
Inga bilder från "killen/killarna" som fotade alla bilar påväg in till parkeringen? Dem stod innan man kom in till lilla rondellen på den lilla rakan där bmwn smällde senare på kvällen?

här är mina bilder från norrköping http://www.motorzon.se/event/2008-05-03 … -the-month

sen om ni klickar er ut i evangemang igen så finns bilder från realcars träffen också.
Senast redigerat av Talvis (10 maj 2008)

7 120 Inlägg
10 maj 2008
Ingen som har film på den där värsting-mercan alla snackar om? Missade den hmm

161 Inlägg
11 maj 2008
Talvis skrev:
Darkie skrev:

här är mina bilder från norrköping http://www.motorzon.se/event/2008-05-03 … -the-month

sen om ni klickar er ut i evangemang igen så finns bilder från realcars träffen också.

Skoj att du fotad min släde:)(grön golf vr6,Thor gym dekal) Har du lust att skicka den till min mail? i sånna fall på spackelkungen@hotmail.com Du tog inga flera bilder på den? Mvh:Per

Sök