så nu försöker vi styra nått seriöst. Och har kontakt med den lokala flygplatsen. och behöver någonstans att diskutera oss fram om det är möjligt. Och behöver personer som kan hjälpa till satt det går att ordna...
"lilleman_" har varit i kontakt med flygplats chefen. Och dom vill att vi ska komma och titta hur det ser ut först. I och med att lilleman_ bor uppe i Umeå så bad han mig fara och kolla i helgen hur det ser ut, vilket jag ska göra...
Så dom som är på att styra upp nått för tillfället som jag vet är:
för min del så hjälper jag gärna till då jag kan...har ju en grabb som bor hos mej varannan vecka...men är det dagtid spelar det ingen roll:) är ju återväxten och den är viktig...bara att hojta till:)
yes!!! men som sakt! vi har inget bestämt än men mer info om när det blir kommer snart!
vi funderar på helgen 26-28 sept någongång! MEN! i år blir det nog bara den träffen/race för att det är så sent in på hösten så många ställer undan bilarna snart men man vet aldrig! kan bli nr 2 oxå innan snön kommer! vem vet?
vi tänkte köra den här träffen/racet mest för att se hur många som kommer och som gillar våra tankar!
min största tanke är! varför ska alla stora träffar vara söder över? därför vill jag sätta lite fart och se om intresset är stort så kör vi hårt till sommaren!
och vi såg ju även att de komma många på den lilla snabba träffen vid mekonomen! trodde 20 bilar max och de vart upp mot 50 st! fränt sa jag
hoppas många ställer upp och kommer och visar intresse! kommer bli en härlig dag! kan lova er det!
Lite OT men erkänn att du var bara tvungen att skriva inlägget då klockan var 13:37
hehe ja inte för att jag tänkte på det då men det vart som elite!
Winberg skrev:
Som jag ser det så skulle dagen vara bra. Man ser ju vad folk har för bilar då.
Soyd: hör av dig när du tänkte åka och kolla, jag hänger gärna på.
Jajamen dagen måste det nog bli satt det är ljust... eller ?
Winberg: jag skickar ett pm till dig med mitt mobil nummer så kan du dra ett sms eller nått till mig så får jag dit. är lite lur på att åka o kolla i morgon eller när passar det dig ?
Blev sån jävla uppståndelse pga den lilla filmen jag la ut så det är lika bra att man visar "allmänheten" att vi kan hålla såna här träffar under ordnade förhållanden.
Fråga: Stället vi eventuellt ska vara på... Får man bränna däck?
Eller måste jag vara "busig" och hitta nån liten p-ficka efter vägen för att elda?
Blev sån jävla uppståndelse pga den lilla filmen jag la ut så det är lika bra att man visar "allmänheten" att vi kan hålla såna här träffar under ordnade förhållanden.
Eller måste jag vara "busig" och hitta nån liten p-ficka efter vägen för att elda?
hehe det måste vi kolla upp men det tror jag bara vi städer upp någorlunda borde det inte vara någon fara tycker man....
hehe det måste vi kolla upp men det tror jag bara vi städer upp någorlunda borde det inte vara någon fara tycker man....
HeHe jag har ju planer på att snurra runt runt runt inte stå still å lämna stora högar med gummi bakom mig
Men det där får vi ju kolla upp
Isåfall... Om vi får leka... Vilka fler vill burna lite?
HeHe jag har ju planer på att snurra runt runt runt inte stå still å lämna stora högar med gummi bakom mig
måste skaffa bil först:D sen så kan jag nog vara med...spekulerar på en gammal datsun:O
Nog kan jag leka lite , men behöver dunkvis med olja om vi ska få min fyrkrafsare att släppa lös Kan nog hitta nåt grusparti ja och leka lite ja med