Lapp3n, ursäkta, men antar att de e som på kompisens civic ? HAHA audi o honda e så långt irfån varandra man kan komma men till ämnet, vill du ha kvar original stereon eller sätta in en ny ?
Lapp3n, ursäkta, men antar att de e som på kompisens civic ? HAHA audi o honda e så långt irfån varandra man kan komma men till ämnet, vill du ha kvar original stereon eller sätta in en ny ?
Kanske dom är , men dosan är fortfarande utformad likadant ? :S Den är ju gjord för att man ska kunna koppla om en orginal steroe som inte går att byta ut eller plugga in en lågnivåkabel. ?
jaha du menar så :P ja ska hon ha kvar original stereon behöver hon en högnivå till lågnivå omvandlare, finns på biltema för under 100 lappen
Ah nu pratar vi samma språk. Men jag tror jag skulle åka till någon billjusaffär. Sure thing, biltema kanske inte bara är skit. Men att lägga 100 kr till hos en riktig billjudsaffär är nog värt :)
Audi originalstereo har ofta lågnivå. Man köper en PC-311 (samma som till nyare Blaupunkt) som är en mini-iso till 4x RCA. Ibland så är det uttaget upptaget om man har aktiva högtalare.
Men ifall dom inte har lågnivå utgång så lär hon köpa en sådan där dosa. Och ta och koppla in den på tv av högtalar kablarna.
Jag tycker att du ska uppsöka en billjudsfirma för att få vidare hjälp med frågor och installation eftersom det kan vara svårt att tolka det man skriver
Underbar hjälp grabbar! Hur får jag lös stereon? Vill ha orginalen kvar för jag är så himla "icke bortskämd" så jag tycker det är skithäftigt att reglera stereon via ratten, ha ha ha....
Underbar hjälp grabbar! Hur får jag lös stereon? Vill ha orginalen kvar för jag är så himla "icke bortskämd" så jag tycker det är skithäftigt att reglera stereon via ratten, ha ha ha....
men de finns ju eftermarknads stereos som ha en tillbehöbsbox så du kan styra den via dina rattreglage..
men de finns ju eftermarknads stereos som ha en tillbehöbsbox så du kan styra den via dina rattreglage..