Vill skapa ett album med året bilder då menar jag något som du som fotograf är riktigt stol över behöver inte var event bilder utan bara ha en bil anknytning,,,, Jag står för året bild pris i form av en pokal och eventuella pressentkort ÅRETS BIL BILD en jury kommer att ut ses utan mig.
Mvh Magnus
Om det nu är en seriös tävling får du nog styra upp lite mer. Får man skicka in alla bilder man har eller bara en per skalle? Just nu skickar vissa folk in hela sina arkiv, andra fotografers bilder, bilder dom inte ens ska tävla med osv i denna tråden vilket förvirrar lite. Vad gäller?
(För er som bara vill visa tuffa bilder så finns det ju andra trådar, och saknas det nån passande så skapa en ny!?)
Vill skapa ett album med året bilder då menar jag något som du som fotograf är riktigt stol över behöver inte var event bilder utan bara ha en bil anknytning,,,, Jag står för året bild pris i form av en pokal och eventuella pressentkort ÅRETS BIL BILD en jury kommer att ut ses utan mig.
Mvh Magnus
Om det nu är en seriös tävling får du nog styra upp lite mer. Får man skicka in alla bilder man har eller bara en per skalle? Just nu skickar vissa folk in hela sina arkiv, andra fotografers bilder, bilder dom inte ens ska tävla med osv i denna tråden vilket förvirrar lite. Vad gäller?
(För er som bara vill visa tuffa bilder så finns det ju andra trådar, och saknas det nån passande så skapa en ny!?)
Varför inte sätta upp en seriös tävling på första sidan med riktiga regler.Då får ju även dom chansen som kanske inte fotar så mycket och därmed inte tittar i fototråden.Sen årets bild?då förutsätter jag att den är tagen 2008 då?Hur mycket redigerad får den vara finns det någon gräns där?Är det bara att klippa och klistra hejvilt?Hur ska omröstningen gå till?
Jag tycker det är fusk när folk gör om bilderna i photoshop och sånt.. tycker tävlingen ska vara för vanligt folk. kunspak i photoshop och hur mycket pengar man har i plånboken för en ny kamera borde inte avgöra... bäst fantasi för en bra bild tycker jag borde avgöra tycker jag... men ni proffsfotografer har väll annat att tycka.