2959
Sök

inför: sollefteå träff 27 sept (ÄNDRAD PLATS)

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
24 september 2008
Kanske skulle kika förbi me Valpen ändå, får se hur de blir som... Kul att de händer nåt i stan iaf tongue

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

vw in my heart!
161 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
gud vad skönt att de börjar bli lite folk:D
jag har fått smset och skickat vidare till ett gäng!

i morgon natt efter jobbet drar man ner över ses på lördag boys and girls!

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67

2 Inlägg
25 september 2008
kanske kommer oxå ska se om jA får med mig några fler bilar  såfall

77 Inlägg
25 september 2008
soyd skrev:
nå måste man kunna drifta lite i Sollefteå med va eller wink ?

All form utav bilkörning där minst två utav hjulen snurrar fortare än två av dom andra är tillåten i Sollefteå. Dock så har jag för mig att det sitter skyltar nånstans där det står "Enhjulsburnisar förbjuden"? tongue
Senast redigerat av Mordiiax (25 september 2008)

85 Inlägg
25 september 2008
Mordiiax skrev:
soyd skrev:

All form utav bilkörning där två utav hjulen snurrar fortare än två av dom andra är tillåten i Sollefteå. Dock så har jag för mig att det sitter skyltar nånstans där det står "Enhjulsburnisar förbjuden"? tongue

Va FAN nu blir jag upprörd!!!! så du menar att jag inte får åka 4wd ställ!?!?!?! mad

tongue

Mvh Altras
www.compello.se

Mycke vill ha mer...
611 Inlägg
25 september 2008
Om jag minns rätt nu så är den där parkeringen som träffen ska vara på samma parkering där själva hjärtat brukar vara på cruisingen där uppe va??

//Per-Arne

1 853 Inlägg
25 september 2008
Volvo_Perka skrev:
Om jag minns rätt nu så är den där parkeringen som träffen ska vara på samma parkering där själva hjärtat brukar vara på cruisingen där uppe va??

Jajamen precis : )

det är typ här:

https://www1.garaget.org/gallery/archive/25960/414045_jyto24.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/25960/414031_1en6k2.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/25960/414039_v237qx.jpg

bilderna är från sommarens crusing (hade inga bättre...) man ser ifs inte så mycket av själva parken och parkeringen men ni får en liten bättre bild av vart det är i alla fall : )

btw kanon kul att det verkar komma lite folk!, som sagt alla är ju hjärtligt välkomna oavsett intresse! cool
Senast redigerat av soyd (25 september 2008)

101 Inlägg
25 september 2008
soyd skrev:

Får se om det blir svetsdiff före helgen...sugen som fan tongue

Varvstopp?

101 Inlägg
25 september 2008
mordiiax skrev:
Dock så har jag för mig att det sitter skyltar nånstans där det står "Enhjulsburnisar förbjuden"?

Fan...då måste jag ju svetsa Volvojäveln tongue

Varvstopp?

111 Inlägg
25 september 2008
Självklart kommer man. Bor ju inte så värst många steg därifrån men tar ju dock bilen dit wink Hoppas på fint väder och MYCKET folk med bilar! smile

Anders Karlsson

101 Inlägg
26 september 2008
Svetsdiff. Fredag kväll. Edefall_ (här på garaget) är snäll han! smile
Senast redigerat av Herman666 (26 september 2008)

Varvstopp?

77 Inlägg
26 september 2008
Kung! Det är bra initiativ wink

1 853 Inlägg
26 september 2008
S_D_Karlsson skrev:
Självklart kommer man. Bor ju inte så värst många steg därifrån men tar ju dock bilen dit wink Hoppas på fint väder och MYCKET folk med bilar! smile

http://img525.imageshack.us/img525/8966/smhilp7.jpg

Hoppas inte väder gudarna ångrar sig för det ser då mycket lovande ut smile

101 Inlägg
26 september 2008
Däck,däck,mera däck... Om det är någon som har däck att "låna" mig så får ni gärna hojta till! tongue

Varvstopp?

1 853 Inlägg
26 september 2008
Herman666 skrev:
Däck,däck,mera däck... Om det är någon som har däck att "låna" mig så får ni gärna hojta till! tongue

hade jag haft lite liggandes hade du fått... män tänkte på det du känner igen på Ådalens bildmontering som kan fixa däck ?

alternativt fråga på torgnys däck eller på gummi service om dom inte har nå däck med fälg som passar som dom endå ska slänga : ) ?

Mycke vill ha mer...
611 Inlägg
26 september 2008
Fan ska ni inte göra annat än å bränna gummi?? big_smile haha

//Per-Arne

111 Inlägg
26 september 2008
soyd skrev:
S_D_Karlsson skrev:

http://img525.imageshack.us/img525/8966/smhilp7.jpg

Hoppas inte väder gudarna ångrar sig för det ser då mycket lovande ut smile

Ser ju bra ut de där. Bara att hoppas big_smile

Anders Karlsson

101 Inlägg
27 september 2008
soyd skrev:
Herman666 skrev:

hade jag haft lite liggandes hade du fått... män tänkte på det du känner igen på Ådalens bildmontering som kan fixa däck ?

alternativt fråga på torgnys däck eller på gummi service om dom inte har nå däck med fälg som passar som dom endå ska slänga : ) ?

Sket sig med diffen...var fullt i garaget så vi kunde inte komma in med bilen... Kommer med svansen mellan benen till träffen ändå.. Odiffad å deppig sad

Varvstopp?

normal people are scary
57 Inlägg
27 september 2008
trodde jag skulle komma med en fräsig gammal datsun jag..men det blir saaben...å köra försiktigt blir det till åxå...taskiga drivknutar och sonen i bilen...är ju klart han ska med å leka med dom stora pojkarna och flickorna smile

Fiat For Life
pasta bilar is the shit

19 Inlägg
27 september 2008
bli nog några härifrån som dyker förbi åxå;)

Varför styla en diesel?

Sök