nå måste man kunna drifta lite i Sollefteå med va eller ?
All form utav bilkörning där minst två utav hjulen snurrar fortare än två av dom andra är tillåten i Sollefteå. Dock så har jag för mig att det sitter skyltar nånstans där det står "Enhjulsburnisar förbjuden"?
nå måste man kunna drifta lite i Sollefteå med va eller ?
All form utav bilkörning där två utav hjulen snurrar fortare än två av dom andra är tillåten i Sollefteå. Dock så har jag för mig att det sitter skyltar nånstans där det står "Enhjulsburnisar förbjuden"?
Va FAN nu blir jag upprörd!!!! så du menar att jag inte får åka 4wd ställ!?!?!?!
Om jag minns rätt nu så är den där parkeringen som träffen ska vara på samma parkering där själva hjärtat brukar vara på cruisingen där uppe va??
Jajamen precis : )
det är typ här:
bilderna är från sommarens crusing (hade inga bättre...) man ser ifs inte så mycket av själva parken och parkeringen men ni får en liten bättre bild av vart det är i alla fall : )
btw kanon kul att det verkar komma lite folk!, som sagt alla är ju hjärtligt välkomna oavsett intresse!
trodde jag skulle komma med en fräsig gammal datsun jag..men det blir saaben...å köra försiktigt blir det till åxå...taskiga drivknutar och sonen i bilen...är ju klart han ska med å leka med dom stora pojkarna och flickorna