evilaudio skrev:
ett försäljningsknep som så mycke annat.. folk som inte kan nåt om ljud köper de för att de "låter" ballt me 8vägs 6*9 å sen för att dom e billiga.. skulle dom delas vid 8 olika frekvenser så de de behövas et riktigt stor filter..
DE ÄCKLIGT MKT BULLSHIT inom bilstereo . såklart många blir lurade . har man själv blivit oxå
hört folk gå på knä och be för många prylar
undrar va PHOENIX GOLD är för nått nuförtiden. förr va de fina saker
sett ett par högtalare 6x9 or för 1400kr .me separat filter och allt för 6x9or . dom ska va så fin fina
alla äffärer i usa säljer dom för 40-50 dollar . dvs 300kronors högtalare i verkligheten .
men man får väll Biltema högtalare låta bra oxå om det är rätt byggt och monterat
vad säger du om GAS? du spelar en del med GAS . jag är rå missnöjd själv me dom 3st gas basar ja har . haft en i 4år. spela en månad me den bara dock
senaste köpet var
förra sommaren. USCH vilket ruuunk
försökt sälja den till 2 polare men går inte . det spelar nästan inget
pioneers aktiva 8tums låda knäcker den där 12an som inget
i alla 3 bilarna
men GAS kanske är bra om man lägger 60st såna
mest nöjd har ja vart med mina DD basar samt två kicker serier . och dls har dugi
är ingen proffs alls som du EVIL AUDIO . men haft 30 tal bilar . i 20av dom lite olika basar och steg genom tiderna
köpte en gång ett meter långt ORION steg för 10tusen som jag koppla till 2st 15tums kicker (bland dom första kicker i 15") som kom till sverige . det lät bra oxå kan ja säga. det är lääänge sen
PYLE och GAS får tummen ner av mig
hoppas på få provlyssna din svarta jetta nångång . de måste va ändå insaine
HICK