En sak till som ja inte är direkt stormförtjust i är när bilar ska bränna gummi mitt bland alla andra bilar, t ex på en ficka mellan två bilar osv.. det behövs så lite för att det ska sluta illa.. Då föredrar jag en särskild yta som många ändå höll sig på i lördags..
Nått som retade mig var alla tuffingar som skulle gå rakt över lekplanen medans bilarna dansade... Fotograferna förstår jag och de är ju medvetna om farorna men fyllskallarna som vandrade rakt över och inte ens tittade på bilarna är ju livsfarliga
Tror dock vi skulle förstöra hela grundtanken med dessa träffar om vi började sätta regler men vi kan ju uppmana folk att använda sunt förnuft Mvh Hasse
En sak till som ja inte är direkt stormförtjust i är när bilar ska bränna gummi mitt bland alla andra bilar, t ex på en ficka mellan två bilar osv.. det behövs så lite för att det ska sluta illa.. Då föredrar jag en särskild yta som många ändå höll sig på i lördags..
Lite av det som "Tomten" talade om tidigare...
Tomten skrev:
En sak jag tänkte på var att man skulle parkera lite mera närmare varandra och få en rätt lagom yta att sladda på så man slipper ha bilar sladdandes så nära dom parkerade bilarna. Olyckor kan ju handa och kan ju vara bra att förbygga lite
... om bilar som ska hålla sig på dessa träffar mer "klumpar ihop" sig och ger större utrymme för lek och bus, så löser det sig ju ganska smidigt, plus att man kan få till härliga gruppbilder om bilarna står mer ihop.
_Glenne_, hade du den längsta bilen så hade jag den skitigaste=) Vrålskitig efter blöta leriga skogsvägar, å inge tvätt efter. Såg då baske me ingen som va skitigare iaf. Men dom kanske gömde sig, hehe.
Måste säga att min va rejält skitig, men stod tvättade den bara timmen innan, tyckte de skulle va pinsamt o dyka upp med en skitig bil :$ Nä men som alla andra säger här så tror jag de e svårt med regler, då alla inte hänger här på garaget och hänger med i trådarna... Men jag längtar till våren, känns som om det finns stora möjligheter för nästa år
Håller med bruden att man längtar tills nästa vår/sommar.. tycker att det vart lite sent men träffarna:) för övrigt vart det ju hyggligt bra i lördags trotts blås vädret:)
_Glenne_, hade du den längsta bilen så hade jag den skitigaste=) Vrålskitig efter blöta leriga skogsvägar, å inge tvätt efter. Såg då baske me ingen som va skitigare iaf. Men dom kanske gömde sig, hehe.
inte längsta men lägsta (låg) hehe okej, min var då inte speciellt skitig för den va ny rollad bara dagen innan
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
En sak till jag inte tycker hör hemma bland bilar och bilträffar.. är ALKOHOL... det kan lätt knippas till annat om folk ser.. så ni som drack båda dessa träffarna... kom gärna men OGÄRNA med alkohol i handen...
Bara en liten tanke...
Var det nån speciell dam du hade i åtanke eller, hahaha
Du kan ju inte köra cheva... har du cresent får du minst 8 brudar
En sak till jag inte tycker hör hemma bland bilar och bilträffar.. är ALKOHOL... det kan lätt knippas till annat om folk ser.. så ni som drack båda dessa träffarna... kom gärna men OGÄRNA med alkohol i handen...
Bara en liten tanke...
Var det nån speciell dam du hade i åtanke eller, hahaha
Du kan ju inte köra cheva... har du cresent får du minst 8 brudar
haha bland annat.. tror ekis var lite på där... *asg*
inte längsta men lägsta (låg) hehe okej, min var då inte speciellt skitig för den va ny rollad bara dagen innan
Hmm... Va lite trötter på ögat... Så ja såg la int helt hu ja stava tydligen... hehe
Hade jag vetat om att det var någon tävling i det så hade jag tagit Gmc'n. körde fast den i ett lerhål på 1,20 för någon vecka sen inte tvättad sen dess. hade dock inte mycket att säga till om när det gäller låg med den iaf.
alkoholen kan vi nå inte stoppa men folk får lära sig att hålla rent efter sig. lämna inte burkar o skit på parkeringen.
Jag tycker det är JÄVLIGT dumt och skita ner o hålla på för då kan markägaren hitta mera att klaga på. Tycker om alla sköter sig och fixar det snyggt så är chansen större att vi slipper problem av polis och markägare.
Några saker att tänka på. - Parkera närmare varndra så mer utrymme för lek och dans finns - Nedskärpning - Alkohol inom normala mängder efter som helt kan man ju inte stoppa. - Skippa börning med vinterdäck pga skadorns som blir. - Tänk på farten för olyckor kan hända lätt
Hade jag vetat om att det var någon tävling i det så hade jag tagit Gmc'n. körde fast den i ett lerhål på 1,20 för någon vecka sen inte tvättad sen dess. hade dock inte mycket att säga till om när det gäller låg med den iaf.
men men.. vart FAN var du då? missade jag dig helt eller ???
Tror at henk menade mig eftersom det var mitt citat, men henkz jag stog brevid en rosa bubbla... väldigt rosa...
har bytt fälgar på audin igen så du kanske inte kände igen den även om du såg den. åkte runt ett varv innan jag drog men jag var mest trött och såg ingen jag kände igen så jag for bara hem istället... har bott utanför stan för länge tror jag, känner knappt igen någon på träffarna nu... Fast jag ser ju till att det kommer ut nytt folk i bilar på träffarna iaf, eller hur Bruden?
Tror at henk menade mig eftersom det var mitt citat, men henkz jag stog brevid en rosa bubbla... väldigt rosa...
har bytt fälgar på audin igen så du kanske inte kände igen den även om du såg den. åkte runt ett varv innan jag drog men jag var mest trött och såg ingen jag kände igen så jag for bara hem istället... har bott utanför stan för länge tror jag, känner knappt igen någon på träffarna nu... Fast jag ser ju till att det kommer ut nytt folk i bilar på träffarna iaf, eller hur Bruden?
äsch vafan.. t.om micke kom ju ut o stirrade... men okej.. du stog breve kentas då eller ?? eller har inte han fått ordning på dubbel v´t...