Ja det vart ju som det vart med denna träff. lite bilder vart det dock inte mycket som vart bra men men nya tag nästa år och då hoppas vi på att det blir under lagliga förhållanden.
Ser ut som förarmöte på bild nr 14 . Det missade jag Synd att det blev som det blev. Man kan ju alltid hoppas på att man kan få tillstånd att vara där nästa sommar, kanske se om det går att spärra av områden så det är inhägnat? Hade ju varit riktigt kul om man kunde få dit en gran med Jaja, tack för i sommar då IAF, det blev några träffar vi kunde närvara på och det var kul att man lyckades få med sig några fler svegbilar denna gången, vi var 5st som åkte tillsammans ner till er. Hoppas på större uppslutning nästa år.
Jo de var ju synd att vi fick påhälsning, men som sagt de berodde ju på att nån hade ringt in en anmälan... å de berodde garanterat på att nån inte körde som folk dit............................
Jo de var ju synd att vi fick påhälsning, men som sagt de berodde ju på att nån hade ringt in en anmälan... å de berodde garanterat på att nån inte körde som folk dit............................
Titta inte på oss svegare, jag låg längst fram som en stoppkloss
-Kotten- skrev:
Nu ser vi framåt att ha lagliga körningar där nästa år ;D
Titta inte på oss svegare, jag låg längst fram som en stoppkloss
-Kotten- skrev:
Nu ser vi framåt att ha lagliga körningar där nästa år ;D
Absolut, det hade varit hur kul som hellst.
Näe ni körd eju lungt dom som körde fort vet nog vilka dom är.
Ja det vart ju som det vart med denna träff. lite bilder vart det dock inte mycket som vart bra men men nya tag nästa år och då hoppas vi på att det blir under lagliga förhållanden.