här uppe går de inte att ha så mkt lägre än på bilderna däcken tar i skärmarna .
när jag hämta fälgarna så satt de på 205/55-16på gick ju att köra om man inte bromsa och undvek gupp annars så såg man bara rökmåln och så lukta de bränt gummi. när jag kom hem vart jag stoppad av polisen som gick runt bilen och kände på skärmarna och sa att såhär får du inte ha de ju åker jag på 195/55 fram å höjd baktill för att en avant ska kunna lastas. framtill är den sänkt så den ligger på genom slagsgummina .. just nu sitter de 55mm sats runt om fram är fjädra kapade då de inte sänkte nog
trots allt de är ju en bruks bil används varje dag från och till jobbet m.m så den ska klara alla dagars väder ägt den i ca 4 år nu
Finns ett sätt man kan ha kakan och äta den med, nämligen airride. Då kan man höjja upp skönheten och åka på ett moln till jobbet, och på helgen kan man sladda vägbanan bättre än kommunen om man vill
Varför säljer ni era Mk1or och Mk2or och köper nyare Volkswagens? Skämmes fan Jag har haft 4st Mk2 och det blir nog inte färre, och troligtvis inte många nyare
Varför säljer ni era Mk1or och Mk2or och köper nyare Volkswagens? Skämmes fan Jag har haft 4st Mk2 och det blir nog inte färre, och troligtvis inte många nyare
finns fler på lagret har en ny mk1 den förre mk1an jag hade fanns personliga skäl för att sälja..
finns fler på lagret har en ny mk1 den förre mk1an jag hade fanns personliga skäl för att sälja..
Det är bra det, gammalt = bra
Jo jag förstår, alla kan inte ha alla bilar dem vill ha bara sådär..
Men om inte annat så tycker jag personligen alla bör ha minst en varsin "riktig" Vw, alltså en med runda lysen
Det är bra det, gammalt = bra
Jo jag förstår, alla kan inte ha alla bilar dem vill ha bara sådär..
Men om inte annat så tycker jag personligen alla bör ha minst en varsin "riktig" Vw, alltså en med runda lysen
la precis upp min nya mk1 som skall renoveras upp till våren då när mk4an kommer igång