4239
Sök

Angående: Träff Sundsvall/Birsta under oktober ?

512 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
finns det tillräckligt intresse för detta ? jag är sugen på detta iaf  några bra datum förslag ?
Senast redigerat av LilleSKUTT (2 oktober 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 oktober 2008
Jag är på! smile om det blir en till träff så tänker jag ta på mig bra med kläder denna gång, för jag är fortfarande dunder sjuk sen förra gången tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
2 oktober 2008
Släng upp datum bara så kommer jag big_smile Räkna med mig!!! big_smile
Kanske kan köra det i parkeringhuset så blåser det inte så mkt samt så e det upplyst smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 oktober 2008
eftersom det är tredje träffen bara i höst och även så tätt inpå så lär det inte komma så jääätte mkt folk tror jag, inte som dom andra gångerna iaf (?), därför tycker jag det låter bra i parkeringshuset smile
Senast redigerat av _Glenne_ (2 oktober 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

512 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
då siktar vi på parkeringshuset  då är bara 2 frågor kvar  tid och dag ?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 oktober 2008
ta det nån gång i slutet på månaden? tänkte då har det ju iaf gått ett litet tag sen sist och då blir det inte lika tjatigt om ni förstår smile

vinnarskalle!
907 Inlägg
2 oktober 2008
vad händer på era träffar? snackar skit bara, eller brukar ni ha nå aktiviteter? själv e man från östersund.. ev. att man tar en tripp till birsta/sundsvall o kollar läget. smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 oktober 2008
snackar skit, kollar på bilar, kollar på när folket leker lös med sina bilar, leker lös själv om man har nånting som duger att leka med osv... ja brukar va rätt trevligt faktiskt smile

"A Johlsson"
302 Inlägg
3 oktober 2008
Kolla upp datum noga så det inte krockar med något, utan ger folk som är intresserade störst chans att hänga på bara. Parkeringshuset är ju en ganska bra ide, fint ljus där inte för bra bilder med... jag är ju trots allt en *host*pic-whore*host*...

512 Inlägg
3 oktober 2008
Trådstartare
slutet på månade låter bra   alla som vet när det är något annat skriv in dt här så väljer vi datum lite senare

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
3 oktober 2008
skulle va trevligt att komma förbi... har missat dom andra träffarna=)

///Widell

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 oktober 2008
nånting jag har funderat på dom andra träffarna bara för fulhetens skull är att köpa en engångs grill och börja grilla kött vid bilen, asså fatta va folk lär kolla big_smile

211 Inlägg
3 oktober 2008
Hahaha jag tänkte precis säga att jag kan baka bullar o ta med varm choklad big_smile haha...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 oktober 2008
hahaha tongue

till den här träffen så har jag nog ny bil IGEN kanske också som det verkar tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (3 oktober 2008)

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
3 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
Jag är på! smile om det blir en till träff så tänker jag ta på mig bra med kläder denna gång, för jag är fortfarande dunder sjuk sen förra gången tongue

haha illa, vart inte enns snuvig jag big_smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 oktober 2008
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:

haha illa, vart inte enns snuvig jag big_smile

hehe näe men jag hade varit nyligen sjuk och förmodligen inte helt återställd efter det, förmodligen därför jag vart sjuk IGEN smile

vinnarskalle!
907 Inlägg
3 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
snackar skit, kollar på bilar, kollar på när folket leker lös med sina bilar, leker lös själv om man har nånting som duger att leka med osv... ja brukar va rätt trevligt faktiskt smile

Vad säger polisen? Inte för att jag bryr mig.. bara man inte åker dit x)
Men vi får se, kanske man far dit o kollar läget. Jag kan hålla koll på denna tråden så ser man intresset.

512 Inlägg
3 oktober 2008
Trådstartare
japp polisen blir väll inte så glad på lekandet men det är ju fri parkering på ikea å parkera får man alltid göra vad jag vet

211 Inlägg
3 oktober 2008
Dom e nog bara glada om vi håller oss ifrån stan skulle jag tro tongue

Tomten
1 065 Inlägg
3 oktober 2008
tror inte som säger så mycket så länge man håller det inom vettiga ramar.

Sök