3940
Sök

Angående: Träff Sundsvall/Birsta under oktober ?

21 Inlägg
8 oktober 2008
Låter bra! smile

37 Inlägg
8 oktober 2008
Johlsson skrev:
"Tillbaka till Birsta! Åter dags igen för en bilträff i Birsta, denna gången möts vi upp på Ikea Parkeringen utanför/eller i P-Huset Tiden är Lördagen den 18'e kl 20.30"

Vad sägs om det?

.... frågan är dock om det inte är lite tidigt att skicka det redan nu, elr vad tror ni?

jag är på helt klart

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 oktober 2008
ingen som har några burndäck till bmw som ni vill skänka bort tills träffen? tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

49 Inlägg
8 oktober 2008
har du inga på cheva vanen då?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 oktober 2008
haha monsterdäck roll... aja, la på sommarfälgarna nu för att slippa burna på nya vinterdäck så jag får väll hushålla på dom tills träffen, om jag änns ska burna på träffen då det inte är ett effekt monster och därför säkert ointressant att se, men burna går det iaf big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

2 911 Inlägg
8 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
ingen som har några burndäck till bmw som ni vill skänka bort tills träffen? tongue

2st på plåtfälg här som du kan ta.
15" plåtisar med iaf liiite kvar på mönstret.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 oktober 2008
Decibel skrev:
_Glenne_ skrev:

jajjemen, får se om jag behöver dom framåt träffen eller om jag har lyckats hushållt på dom som sitter på nu smile

361 Inlägg
8 oktober 2008
fan va niiiiice smile  måste köpa vinterbil nu da   nån som ha en å slänga över ?wink

5 Inlägg
8 oktober 2008
Blir tyvärr inget för mig, jobbar nattskift hela den helgen. trist att man missat alla träffar i år. Har alltid varit nått som kommit i vägen =/

Mycke vill ha mer...
611 Inlägg
8 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
Decibel skrev:
_Glenne_ skrev:

jajjemen, får se om jag behöver dom framåt träffen eller om jag har lyckats hushållt på dom som sitter på nu smile

Fick du Volvon såld?? Vad åker du i nu då??

//Per-Arne

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 oktober 2008
Volvo_Perka skrev:
_Glenne_ skrev:
Decibel skrev:

jao, eller ja, jag bytte bort den smile mot beammern som finns på min sida, är den jag åker i nu

<----- smile
Senast redigerat av _Glenne_ (8 oktober 2008)

Streets Of Sundsvall Crew
482 Inlägg
9 oktober 2008
kommer nog ner i en saab 9000 vi kapat taket av såhär inför sina sista dagar i trafik

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc

512 Inlägg
9 oktober 2008
Trådstartare
Nitr00x skrev:
kommer nog ner i en saab 9000 vi kapat taket av såhär inför sina sista dagar i trafik

helt rätt med cab smile

MR
295 Inlägg
9 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
Volvo_Perka skrev:
_Glenne_ skrev:

jao, eller ja, jag bytte bort den smile mot beammern som finns på min sida, är den jag åker i nu<----- smile

hittade ni nån popperilåda idag ? såg ni var in om jag inte såg fel.. =P

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 oktober 2008
henkz skrev:
_Glenne_ skrev:
Volvo_Perka skrev:

jao, eller ja, jag bytte bort den smile mot beammern som finns på min sida, är den jag åker i nu<----- smile

hehe va? hänger inte riktigt med nu tongue

MR
295 Inlägg
9 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
henkz skrev:
_Glenne_ skrev:

På jobbet (mediamarkt) vill säga...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 oktober 2008
henkz skrev:
_Glenne_ skrev:
henkz skrev:

hmm då måste du nog ha sett fel, för vad jag minns så var jag inte där tongue  sist jag var där var på parkeringen utanför i tisdags när jag bytte åt mig bmw´n på den parkeringen big_smile

MR
295 Inlägg
9 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
henkz skrev:
_Glenne_ skrev:

hmm då måste du nog ha sett fel, för vad jag minns så var jag inte där tongue  sist jag var där var på parkeringen utanför i tisdags när jag bytte åt mig bmw´n på den parkeringen big_smile

ofan sprang iof iväg på lunch så de var nog magen som spelade mig ett spratt då.. =P

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 oktober 2008
hehe jao, kanske det tongue

3 390 Inlägg
10 oktober 2008
Håll er gärna till ämnet eller använd GB.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök