3109
Sök

Angående: Inomhus träff under vintern i göteborg?

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
16 oktober 2008
fransman skrev:
zijaa skrev:
Kommer vi sitta i en lokal o umgås, men bilarna ute i parkeringen? då e det ingen bilträff..så kan vi lika gärna gå till nåt kafe. men ja fattar hur ni kommer ha det..ja  bara undrarde

men hallå???

att sitta på kafe e väl kul men då måste alla handla å fika....
här är det inget tvång att handla
här står alla samlade med sina bilar
på ett kafe måste alla hitta sina egna bilplatser...

sen är det ju så att på vintern träffas vi ju å fikar oss varma sen e de ju dags att sladda med bilarna...
man e ju inte bunden att sitta i lokalen å fika hela kvällen.

vägen utanför är full av kurvor å inte så mycket trafik så där kan man ju leka ....... å om den nu avstängda parkeringen sedan öppnas av nån av oss så finns ju där inga bilar ... kanske man kan drifta av sig där med då....

jaha då har ju uppfatta det fel..ursäkta! smile

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Avstängd
210 Inlägg
16 oktober 2008
zijaa skrev:
fransman skrev:
zijaa skrev:
Kommer vi sitta i en lokal o umgås, men bilarna ute i parkeringen? då e det ingen bilträff..så kan vi lika gärna gå till nåt kafe. men ja fattar hur ni kommer ha det..ja  bara undrarde

men hallå???

att sitta på kafe e väl kul men då måste alla handla å fika....
här är det inget tvång att handla
här står alla samlade med sina bilar
på ett kafe måste alla hitta sina egna bilplatser...

sen är det ju så att på vintern träffas vi ju å fikar oss varma sen e de ju dags att sladda med bilarna...
man e ju inte bunden att sitta i lokalen å fika hela kvällen.

vägen utanför är full av kurvor å inte så mycket trafik så där kan man ju leka ....... å om den nu avstängda parkeringen sedan öppnas av nån av oss så finns ju där inga bilar ... kanske man kan drifta av sig där med då....

jaha då har ju uppfatta det fel..ursäkta! smile

de e lugnt sorry om jag gick på för hårt ... förra vintern var det sånt himla vel om var vi skulle träffas så nu när princezz ordnat detta vore det trevligt om det gick vägen

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

Avstängd
210 Inlägg
16 oktober 2008
samtidigt vill jag påpeka det att detta betyder inte att de som förra vintern var glada för att sitta på cafe tintin ska sluta med det.... vill ni fika där så gör ni det även dom som gillade cafe skåne gör det

jag menar så vi slipper den diskutionen iår igen om vart hur å när för det vet vi ju nu..

vore bara kul om alla samlades på ett å samma ställe utan förpliktelser
detta ligger på gatan in  mittemot bingolotto huset om nån undrar utöver kartan i ovan inlägg
Senast redigerat av fransman (16 oktober 2008)

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

Avstängd
153 Inlägg
18 oktober 2008
Trådstartare
Nya uppdateringar... Nu e det verkligen svin kallt ute o ja vill INTE stå ute o hänga längre. Så från och med nu på Onsdag alltså den 22.e oktober så kommer vi börja köra innomhus träffarna istället för den 29.e... Så alltså den 22.e oktober kl 19-22 kommer vi att vara där.. Så kom dit nu istället för att stå ute o frysa:D

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

Avstängd
48 Inlägg
18 oktober 2008
vi kommer ms855 med fru o barn samt tomtecrewet. O alla ni som kommmer glöm nu inte tacka princezz
för att hon gjort ett kanon jobb ,..........

Avstängd
153 Inlägg
18 oktober 2008
Trådstartare
ms855 skrev:
vi kommer ms855 med fru o barn samt tomtecrewet. O alla ni som kommmer glöm nu inte tacka princezz
för att hon gjort ett kanon jobb ,..........

Naaa söt du e tack tack..smile

¤SANDRA¤

368 Inlägg
18 oktober 2008
haha va ja är efter nu känner ja men de låter som en kanon bra idé vi dyker upp:D

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
19 oktober 2008
låter skoj kanske tittar förbi:D

330 Inlägg
19 oktober 2008
Kommer förbi o tittar smile

Verkligen kul att du anordnar detta smile
Senast redigerat av Zippo_ (19 oktober 2008)

Kung?
73 Inlägg
19 oktober 2008
lätt smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

4 506 Inlägg
19 oktober 2008
Hoppas ni tar lite bilder på onsdag, det hade vart skoj att se hur det ser ut där.
Kan tyvärr inte komma.
//Wallis

Kan du andas kan du dö.

109 Inlägg
19 oktober 2008
Får se om man kommer upp.. Känner inte till göteborg så bra... Tycker det är roligt att försöka ära känna nytt folk..

Team RmR
393 Inlägg
19 oktober 2008
hmm nu när man jobbar i göteborg och i lundby så är det ju inte så långt ifrån men ska försöka ta mig dit någon onsdag om jag inte kommer denna vecka

170 Inlägg
19 oktober 2008
Får väll ta o sjunga på Vandraren med nordman och promenera ner för min pappa har min bil till och med fred då han drar till canarieöarna ett halvår.Jag bor ju i K-dala så det är inte sååå långt. Nä jag får vänta till den 29/10 istället... Det blev långt...

Gbg

624 Inlägg
20 oktober 2008
e det inte typ nån bilverkstad där eller däckverkstad

Avstängd
153 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
deamon skrev:
e det inte typ nån bilverkstad där eller däckverkstad

Jo det ligger både en bilverkstad o däckverkstad där.. Den lokalen vi ska ha det i ligger i mitten av dom 2..

¤SANDRA¤

Avstängd
153 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
Hoppas att så många som möjligt kommer nu på onsdag då.. Vi kör mellan 19-22...

¤SANDRA¤

9 Inlägg
21 oktober 2008
Nu rullar Celican igen så jag ska se om jag inte kan ta en tur förbi (även om jag inte direkt behöver bilen, ligger ju på gångavstånd).

Avstängd
153 Inlägg
21 oktober 2008
Trådstartare
SnowCrash skrev:
Nu rullar Celican igen så jag ska se om jag inte kan ta en tur förbi (även om jag inte direkt behöver bilen, ligger ju på gångavstånd).

Låter som en bra idé... Komiskomsi.. hihihi

¤SANDRA¤

107 Inlägg
21 oktober 2008
Ska försöka hinna med att titta förbi också smile,  riktigt bra intiativ

Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil

Sök