Tack för alla svaren! Det är svårt för jag vet att silver och vitt skulle passa bra på bilen men brons känner jag mig osäker på : / det känns som det kan bli skit snyggt eller skit fult Aja fortsätt och skriv eran favorit
Såg nu att dom fälgarna som jag kallat Gunmetall egentligen heter silver men man kan välja färgen gunmetall också så om ni kollar på Jontaks bild så kan ni rösta för den färgen också.
Idag klarade jag besiktningen med blanka papper Faan vad skönt. Blev lite orolig när lambda värdet var uppe i 220 men det löste sig med ett till varv runt besiktningen Sedan frågade han bla om avgasröret om det var mitt "besiktnings avgasrör", Nej sa jag och han bara stog och garvade
Idag klarade jag besiktningen med blanka papper Faan vad skönt. Blev lite orolig när lambda värdet var uppe i 220 men det löste sig med ett till varv runt besiktningen Sedan frågade han bla om avgasröret om det var mitt "besiktnings avgasrör", Nej sa jag och han bara stog och garvade
Haha var det den där ungdomen? jo lbada 220 hade varit ngt XD du förestne va fick du på bromspapprena?
Haha var det den där ungdomen? jo lbada 220 hade varit ngt XD du förestne va fick du på bromspapprena?
Joo en ung kille med peircing i läppen. Ja jäklar vad rädd jag var när jag såg värden, jahap nu blire o riva motorn På broms fick jag 1,8 på båda fram och 1,2 på vänster bak och 13 på högerbak.
Jaa det är många olika svar jag fått men blev lite sugen på Gunmetall tycker den ser riktigt snygg ut. Ska försöka photoshoppa snart och lägga upp bilder med fälgarna på bilen så att säga.
Joo en ung kille med peircing i läppen. Ja jäklar vad rädd jag var när jag såg värden, jahap nu blire o riva motorn På broms fick jag 1,8 på båda fram och 1,2 på vänster bak och 13 på högerbak.
Hahah okej, skaffa lite bättre bromsar
Jag fick ju 3 fram o 2 back iofs kör jag ju en pansarvagn så stora bromsar finns.
Du, när fan ska du köra bilen till nörrköoing så man slipper se arslet frysa ute;)
Hahah okej, skaffa lite bättre bromsar
Jag fick ju 3 fram o 2 back iofs kör jag ju en pansarvagn så stora bromsar finns.
Du, när fan ska du köra bilen till nörrköoing så man slipper se arslet frysa ute;)
Oj det var ju jävligt bra, ja tyvärr så är inte bromsarna dom bästa orginal men det ska vi nog kunna ändra på. Bilen är nu i norrköping på precis hem och en lite update kommer snart på den