Mamma har en volvo s60 d5 som är lite kaiko i lås och larm. den larmar inte ibland och blinkar inte när man låser de är ganska iriterande då man måste gå och rycka i handtaget och kolla så de är låst. har någon haft samma problem? hur fick du till de?
Mamma har en volvo s60 d5 som är lite kaiko i lås och larm. den larmar inte ibland och blinkar inte när man låser de är ganska iriterande då man måste gå och rycka i handtaget och kolla så de är låst. har någon haft samma problem? hur fick du till de?
ja de äringet fel på de är bara nä man ska låsa den då ska den ju blinka en gång men de gör den inte. men när man låser upp då blinkar den två gånger som den ska göra. så jag vet inte ja vad de är för fel.
ja de äringet fel på de är bara nä man ska låsa den då ska den ju blinka en gång men de gör den inte. men när man låser upp då blinkar den två gånger som den ska göra. så jag vet inte ja vad de är för fel.
min blinkar 2ggr vid upplåsning och en lång när man låser
ja men de går ju att låsa den med dosan så de är ju inge fel på batteriet de är bara de att den inte blinkar. men när man ska låsa upp den då blinkar den:/
mm. och min bara när man låser upp. men den larmar ju konstigt nog och så. fast ibland då börjar inte dioden att blinka så då är de ju bara att låsa upp och låsa igen så larmar den ju.
mm. och min bara när man låser upp. men den larmar ju konstigt nog och så. fast ibland då börjar inte dioden att blinka så då är de ju bara att låsa upp och låsa igen så larmar den ju.
låter som ett fall för volvo det där...
ja kanske de fast man vill ju inte lämna in den bara för de för då lär dom väll säga att dom måste ta i och ur motorn på den bara för att tjäna pengar.
Det är vanligt att kvittering uteblir om bilen inte tycker att allt är stängt. Så ovanstående inlägg låter rimligt. Prova även att stänga igen huven ordentligt samt skuffen. Är det originallarm?
ja men de är ju de att han låser ju allt och larmar. bara de att han inte blinkar till som han ska.