Va nere en lite sväng i garaget nu fick en del gjort runt motorn. skruvar av ventilkåpan, en jäkla massa skruv. snart så.. Tittut! bort med de gamla tråkiga turbo kammarna och i med nya roligare Glt kammar
Hur har det gått - har du fått bekräftelsen till ELMIA ?
nej jag hade inte tänkt att ställa ut inne i själva hallarna. man brukar väll kunna ställ ut bilen utanför på tex gräset på baksidan. detta är en försiktighets åtrgärd ifall jag inte blir klar. så jag inte står där med en plats för massa pengar i tomme.
Björn
Edit* du har pm Kristian
Senast redigerat av Touring_mannen (13 december 2008)
allt ser fint ut. men om man nu för tiden ska ha bur i så ska man ha ett kryss där bak om ni fattar:P längstbak i bilen går det ju ner ett rör. . för i folkracen har dom ändrat så det ska vara ett ja X där bak hoppas någon fattar, mend etta kankse inte gäller för alla burar?
allt ser fint ut. men om man nu för tiden ska ha bur i så ska man ha ett kryss där bak om ni fattar:P längstbak i bilen går det ju ner ett rör. . för i folkracen har dom ändrat så det ska vara ett ja X där bak hoppas någon fattar, mend etta kankse inte gäller för alla burar?
Vad snackar du om ?
bilen skall ju gatreggas & inte tävlas med - finns inga som helst krav på burens utformning & den kan t.o.m tillverkas i Balsaträ om man vill det eller plaströr - så länge som den inte är farligt utformad & reggas in i bilens papper.
hade enligt photobucket förmånga som har tittat på bilderna. ska se hur jag kan lösa detta. kan ju göra ett nytt konto för nästa gen bilder. vette fan hur jag ska göra för att inte förlöra de andra bilderna
hade enligt photobucket förmånga som har tittat på bilderna. ska se hur jag kan lösa detta. kan ju göra ett nytt konto för nästa gen bilder. vette fan hur jag ska göra för att inte förlöra de andra bilderna
startade ett till konto och så har jag rensat lite i det gamla. men ni behöv la inte se de gamla bilderna än de e ju nya bilder man vill se:P återkommer i morgon, Idag är det WHITESNAKE i scandinavium. jaaaaa!!
Vad snackar du om ?
bilen skall ju gatreggas & inte tävlas med - finns inga som helst krav på burens utformning & den kan t.o.m tillverkas i Balsaträ om man vill det eller plaströr - så länge som den inte är farligt utformad & reggas in i bilens papper.
Jo sant bilens ka ju ej tävlas med, eller ja kankse lite på gatan, men inget mer. antar jag;)