Jojje_ skrev:
Tjena mYGeL, ball bil du valt att ge dig på.
Har inte gillat nya generationens Seat, ända sedan kusinen hade sin Ibiza Cupra -97 med trimmad dubbelturbo Corradomotor på över 400hk nere i Aten.
Dock så vart din bil riktigt tuff!
Ända sakerna som jag småstör mig på är skarven längst ner på bakspoilern, runda hålen vid sidan om vingen, samt reflexerna(?) bak, precis över skarven jag nämnde.
Diggar sen att du tagit bort Seatmärket fram, ögonlocken var fräna också, takluckan passade som fan på bilen me!
Sen så tycker jag du ska dumpa MDS-klistermärket framför bakhjulet, då det räcker väl med det som är på framspoilern och på dörrlisten!
Med det tredje stora ser det för kladdigt och skrikit ut, testa o kolla på ena sidan hur det blir utan ett av dom stora där nere.
Lycka till, o ännu en gång.. ball bil! Kanske ses på stan nån dag i sommar när man rastar Monzan!
(som du får nya stripes ifall du undrar..)
Ha de!
//Jojje
Tjena!
Jäklar Sån motor vill jag ha i
eller måste ialf komma upp i matchande Hk
Till sommaren kanske hehe...
Tack för dina åsikter alltid kul & höra fler åsikter
Ang skruvhålen på bakdelen med limskarven uppkom den då jag tröttnade när jag skulle klistra dit dom och till slut skruvade dit dom istället, under tiden limmet härda
Jag har nuy spacklat/plastat ihop detta lägger upp bilder nu strax ..
Berätta gärna vad du tycker ..
Reflexerna sitter original men har tonat dom svarta
sen lackat dom även med klarlack i samband att spoilern lackades
Tycker det passade bättre till dom nya baklycktorna
hålen i vingen är där för att alubrickan med Je-Design loggan sitter där.
Dekalerna bak har jag tat bort sen ska dom bort ska dit nya sen som ser bättre ut och kommer nog placeras på annat sät
Kommer komma bilder sen när jag börjar montera widebodykittet..
Ja Vi lär säkert synas i sommar
Ha det bäst!
P´z
Mvh// Michel